Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#346330
Hold kæft nogle spader.
Af allo
#346335
@rlauritsen

jeg har og stadigvæk oplever begge problemer ('jeg' i dette tilfælde gælder selvfølgelig alle andre HBO's kunder da vi bruger den samme tjeneste :-) og ser man den samme film, serie eller noget 3. så kan man ikke undgå at opleve de samme problemer :-) )

som jeg nævnte tidligere i denne tråd så ligner Skyshowtime's problemer 1:1 HBO's problemer (underligt...) dog så trækker det helt groteske indhold (mangel på samme) 80% ekstra ned - og det er virkelig noget som Skyshowtime BURDE tage mere seriøst...
Af Fidoble
#346336
Naiera skrev: 21. okt 2022, 17:14 Hold kæft nogle spader.
Meget præcis beskrivelse, kunne ikke have skrevet det bedre selv…
Læg mærke til der står [Country] så de har ikke engang styr på hvilket land jeg streamer fra :D
Af coolio122
#346340
Måske et sært spørgsmål, men hvordan tilmelder man sig ?? uanset hvordan jeg prøver oprette mig, står der på deres hjemmeside at tjenesten ikke er tilgengælig på min lokation, har prøvet på både apple tv, iPad og iPhone , og en pc, intet virker beskeden er den samme, ikke tilgængeligt i DK.
Af Fidoble
#346343
coolio122 skrev: 22. okt 2022, 09:44 Måske et sært spørgsmål, men hvordan tilmelder man sig ?? uanset hvordan jeg prøver oprette mig, står der på deres hjemmeside at tjenesten ikke er tilgengælig på min lokation, har prøvet på både apple tv, iPad og iPhone , og en pc, intet virker beskeden er den samme, ikke tilgængeligt i DK.
Du er sikkert kunde hos Kviknet og i så fald skal du lave internet deling fra din telefon over mobil data til dit AppleTV.
Når forbindelsen er klar kan du forbinde til SkyShowtime og så kører det fint herfra.
Skriv endelig igen hvis jeg ikke har skrevet det klart nok.
Af Fidoble
#346345
Hvis du kan tilgå SkyShowtime via mobilen uden om Wifi, så burde det virke.
Men der er stort set ikke andet end problemer med tjenesten, så du skal ikke forvente det helt store.
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#346349
Fidoble skrev: 21. okt 2022, 20:23
Naiera skrev: 21. okt 2022, 17:14 Hold kæft nogle spader.
Meget præcis beskrivelse, kunne ikke have skrevet det bedre selv…
Læg mærke til der står [Country] så de har ikke engang styr på hvilket land jeg streamer fra :D
Har du fortalt dem om det? Den information med [Country] kunne nærmest ikke være tydeligere med at vise, hvad problemet er - hvis de ikke kan fikse fejlen efter at have fået at vide, at der ikke bliver registreret noget land hos os Kviknet-kunder, er det godt nok skidt.
Af Fidoble
#346352
AndreasNyvang skrev: 22. okt 2022, 14:20
Fidoble skrev: 21. okt 2022, 20:23
Naiera skrev: 21. okt 2022, 17:14 Hold kæft nogle spader.
Meget præcis beskrivelse, kunne ikke have skrevet det bedre selv…
Læg mærke til der står [Country] så de har ikke engang styr på hvilket land jeg streamer fra :D
Har du fortalt dem om det? Den information med [Country] kunne nærmest ikke være tydeligere med at vise, hvad problemet er - hvis de ikke kan fikse fejlen efter at have fået at vide, at der ikke bliver registreret noget land hos os Kviknet-kunder, er det godt nok skidt.
Ikke endnu, men skal nok få det gjort 👍
Af rlauritsen
#346359
coolio122 skrev: 22. okt 2022, 11:23 nej er kunde hos HAS, Hjørring antenne selskab, men kan prøve om det virker på den måde
Hvorfor overhovedet oprette når det ikke virker normalt?

De har ikke vel ikke valgt at stoppe for kundetilgang pga. problemer?
Brugeravatar
Af Naiera
#346361
Det kunne være at man gerne ville være med til den der halve pris for evigt.
Brugeravatar
Af bbplayer
#346400
jkn789 skrev: 20. okt 2022, 09:19 Det er sgu tåbeligt af skyshowtime ikke at gå i dialog med en af Danmarks mest seriøse hjemmesider på tv og streaming.
man kunne fristes til at tippe tv2 om problemerne på en tjeneste de selv udbyder og se om det ville ændre noget.
Brug endelig [email protected] , det ville da være fedt.

Det er rigtig synd for de mange som har prøvet og blevet skuffet over tjenesten. Personligt var det bare ikke nok udvalg , alt det andet har jeg dårligt nået at opleve som undertekster osv.

edit: Nu er tv2 så samarbejdspartner, så nok ikke stedet at gå til. Måske sladderblade som EB/BT ?
Af rlauritsen
#346404
Naiera skrev: 23. okt 2022, 00:08 Det kunne være at man gerne ville være med til den der halve pris for evigt.
Ja, jeg beholder det da også kun fordi det er billigt og der er ting at se. Så satser jeg på de får løst underteksterne. Jeg kan godt leve med lyden selvom DD+ er bedre.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 20