7. okt 2022, 07:28
#345958
Tænk på en hjemmeside, hvor de har omdøbt et link i menuen. Siden, du kommer ind på, er den samme, hvor man så har uploadet nye filer i stedet for de gamle.
Der er kunder, der har betalt frem til den dag, og i stedet for at give kunderne penge tilbage, har man valgt at lade tjenesten køre, indtil der ikke er flere kunder.
Ville selvsamme kunder også gerne se indhold fra SkyShowtime, skal de betale dobbelt.
I bund og grund har de glemt, at du nok skulle have lukket for betalinger til Paramount+ en måned før opstart af SkyShowtime, men det er jo ikke den eneste ting, der er gået galt i denne proces.
Ja, det er rodet, og det er gået stærkt. Og igen virker det til, at SkyShowtime burde have ventet lidt, så alt var gået ordentligt til, i stedet for det rod, der er nu.
allo skrev: jeg har en stærk fornemmelse af, at den gamle Paramount+ app som ligger hos Yousee (som har skiftet navnet til Skyshowtime et par dage efter lanceringen af sidstnævnte) forbliver nøjagtig den samme app 1:1 (Paramount+ til Skyshowtime helt uden at der bliver lavet om på selve appen)...- blot med et nyt navn og med nyt indhold -Ja, for det er bare en knap med logo ind til en sektion.
Tænk på en hjemmeside, hvor de har omdøbt et link i menuen. Siden, du kommer ind på, er den samme, hvor man så har uploadet nye filer i stedet for de gamle.
allo skrev:det er kun Skyshowtime via Skyshowtime som reelt er en hel ny app - så det har slet ikke været nødvendigt at fjerne serierJa, SkyShowtime er en ny app fra et andet selskab (som Viacom dog har del i), så nej, der var intet at fjerne. Alt skal tilføjes.
allo skrev:de serier og film som ikke bliver en del af den nye tjeneste skulle forblive der (i appen) helt frem til d.20. Oktober (og fjernet efterfølgende) men...f det...bare I (dem som ser Skyshowtime via deres egen app) får undertekster på plads og vi andre får samme indhold d.21. Oktober...Den dato har udelukkende noget at gøre med, at det er den dag Paramount+ lukker og slukker.
Der er kunder, der har betalt frem til den dag, og i stedet for at give kunderne penge tilbage, har man valgt at lade tjenesten køre, indtil der ikke er flere kunder.
Ville selvsamme kunder også gerne se indhold fra SkyShowtime, skal de betale dobbelt.
I bund og grund har de glemt, at du nok skulle have lukket for betalinger til Paramount+ en måned før opstart af SkyShowtime, men det er jo ikke den eneste ting, der er gået galt i denne proces.
lunddal skrev:Det kan kun de Paramount+ kunder, der 20. september betalte for en ny måned. Dem er der sikkert ikke mange af.
allo skrev:jeg er så en af dem og jeg er et 100 på at der findes en del som også havde valgt den tjeneste via bl.a. Yousee's bland-selv...Nej, du er ej. YouSee har udskiftet den ene tjeneste med den anden. Du har ikke betalt dobbelt, så jeg kan ikke se, hvorfor du mener, at skulle have begge ting.
Ja, det er rodet, og det er gået stærkt. Og igen virker det til, at SkyShowtime burde have ventet lidt, så alt var gået ordentligt til, i stedet for det rod, der er nu.