Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af rlauritsen
#346359
coolio122 skrev: 22. okt 2022, 11:23 nej er kunde hos HAS, Hjørring antenne selskab, men kan prøve om det virker på den måde
Hvorfor overhovedet oprette når det ikke virker normalt?

De har ikke vel ikke valgt at stoppe for kundetilgang pga. problemer?
Brugeravatar
Af Naiera
#346361
Det kunne være at man gerne ville være med til den der halve pris for evigt.
Brugeravatar
Af bbplayer
#346400
jkn789 skrev: 20. okt 2022, 09:19 Det er sgu tåbeligt af skyshowtime ikke at gå i dialog med en af Danmarks mest seriøse hjemmesider på tv og streaming.
man kunne fristes til at tippe tv2 om problemerne på en tjeneste de selv udbyder og se om det ville ændre noget.
Brug endelig [email protected] , det ville da være fedt.

Det er rigtig synd for de mange som har prøvet og blevet skuffet over tjenesten. Personligt var det bare ikke nok udvalg , alt det andet har jeg dårligt nået at opleve som undertekster osv.

edit: Nu er tv2 så samarbejdspartner, så nok ikke stedet at gå til. Måske sladderblade som EB/BT ?
Af rlauritsen
#346404
Naiera skrev: 23. okt 2022, 00:08 Det kunne være at man gerne ville være med til den der halve pris for evigt.
Ja, jeg beholder det da også kun fordi det er billigt og der er ting at se. Så satser jeg på de får løst underteksterne. Jeg kan godt leve med lyden selvom DD+ er bedre.
Brugeravatar
Af Naiera
#346405
De skal have match frekvens og 4K meget snart.
Af martin.møller
#346530
Oplever I også, at de film og serier I tilføjer “mine ting” forsvinder igen efter få dage og at man er nød til at genstarte appen for at få dem frem igen. Apple TV appen.
Brugeravatar
Af Naiera
#346531
Nej
Af allo
#346540
martin.møller skrev:Oplever I også, at de film og serier I tilføjer “mine ting” forsvinder igen efter få dage og at man er nød til at genstarte appen for at få dem frem igen. Apple TV appen.
jeg var lige ved at stille det samme spørgsmål :-)

ting, de bliver ved med at forsvinde fra min liste konstant (ikke alle sammen men helt tilfældige film og serier) - om og om igen og igen...jeg genstarter dog ikke appen - jeg tilføjer dem bare på ny - blot så jeg kan konstatere at de er væk igen dagen efter...

bonus:

- vil du lære noget nyt i dag?? - så se f.eks. de første par minutter af 'Madagascar' - jeg er et 100 på at du kommer til at tilføje minimum et par helt nye ord til dit vokabolarium...for f sake, de har taget 'lad os slagte det danske sprog' til whole new level
Af rlauritsen
#346576
Jeg oplevede at danske undertekster var out of sync med talen. De var et par sekunder bagud, så jeg valgte at skifte til engelske tekster. Men helt ærligt kan de finde ud af noget?
Brugeravatar
Af Naiera
#346580
Videokvaliteten i 1080p fejler ikke noget. De engelske undertekster sad også hvor de skulle, men serien jeg prøvede af var såen lidt dum, så det blev ikke til meget mere end en test :p
Af Fidoble
#346947
Der er da sket lidt nu. Syntes de fleste undertekster står rigtigt og jeg kan nu også logge ind som Kviknet kunde. Dog tror den jeg er i Holland. Men trods alt bedre end ikke at kunne logge ind.
Af allo
#346953
indholdet vokser mmeeeggeeet langsomt men der vokser

for mig er Skyshowtime 35kr. værd - dog så savner jeg super meget 'Kongen af Queens' og 'South Park'...

mht. subs:
- der er stadigvæk masser af shenanigans :-)

ingen subs overhovedet, ingen danske subs, subs som ser sådan (og langt værre) ud (heller ikke danske subs på den film)
Vedhæftede filer
IMG_20221106_205227989.jpg
IMG_20221106_205227989.jpg (3.71 MiB) Vist 3023 gange
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#347432
Rasmus Larsen skrev: 24. nov 2022, 08:49 Top Gun Maverick kommer på SkyShowtime i december, men ingen meldinger om 4K HDR. Jeg har spurgt ind til arbejdet, men SkyShowtime vender ikke tilbage med svar, hvilket jeg tolker som om, at det ikke sker foreløbigt.

'Top Gun: Maverick' kommer på SkyShowtime men intet nyt om 4K HDR
Men vel intet nyt om andet indhold? Især om det er intentionen, at alt indhold fra Paramount+ også kommer på tjenesten.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 20