Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lunddal
#345958
allo skrev: jeg har en stærk fornemmelse af, at den gamle Paramount+ app som ligger hos Yousee (som har skiftet navnet til Skyshowtime et par dage efter lanceringen af sidstnævnte) forbliver nøjagtig den samme app 1:1 (Paramount+ til Skyshowtime helt uden at der bliver lavet om på selve appen)...- blot med et nyt navn og med nyt indhold -
Ja, for det er bare en knap med logo ind til en sektion.

Tænk på en hjemmeside, hvor de har omdøbt et link i menuen. Siden, du kommer ind på, er den samme, hvor man så har uploadet nye filer i stedet for de gamle.
allo skrev:det er kun Skyshowtime via Skyshowtime som reelt er en hel ny app - så det har slet ikke været nødvendigt at fjerne serier
Ja, SkyShowtime er en ny app fra et andet selskab (som Viacom dog har del i), så nej, der var intet at fjerne. Alt skal tilføjes.
allo skrev:de serier og film som ikke bliver en del af den nye tjeneste skulle forblive der (i appen) helt frem til d.20. Oktober (og fjernet efterfølgende) men...f det...bare I (dem som ser Skyshowtime via deres egen app) får undertekster på plads og vi andre får samme indhold d.21. Oktober...
Den dato har udelukkende noget at gøre med, at det er den dag Paramount+ lukker og slukker.

Der er kunder, der har betalt frem til den dag, og i stedet for at give kunderne penge tilbage, har man valgt at lade tjenesten køre, indtil der ikke er flere kunder.

Ville selvsamme kunder også gerne se indhold fra SkyShowtime, skal de betale dobbelt.

I bund og grund har de glemt, at du nok skulle have lukket for betalinger til Paramount+ en måned før opstart af SkyShowtime, men det er jo ikke den eneste ting, der er gået galt i denne proces.

lunddal skrev:Det kan kun de Paramount+ kunder, der 20. september betalte for en ny måned. Dem er der sikkert ikke mange af.
allo skrev:jeg er så en af dem og jeg er et 100 på at der findes en del som også havde valgt den tjeneste via bl.a. Yousee's bland-selv...
Nej, du er ej. YouSee har udskiftet den ene tjeneste med den anden. Du har ikke betalt dobbelt, så jeg kan ikke se, hvorfor du mener, at skulle have begge ting.

Ja, det er rodet, og det er gået stærkt. Og igen virker det til, at SkyShowtime burde have ventet lidt, så alt var gået ordentligt til, i stedet for det rod, der er nu.
Af allo
#345967
lunddal skrev: Du har ikke betalt dobbelt, så jeg kan ikke se, hvorfor du mener, at skulle have begge ting.

Ja, det er rodet, og det er gået stærkt. Og igen virker det til, at SkyShowtime burde have ventet lidt, så alt var gået ordentligt til, i stedet for det rod, der er nu.
jeg mener ikke at jeg er berettiget til eller 'skal' kunne se det kommende indhold allerede nu - men jeg mener at jeg burde have en mulighed for at kunne se det som jeg har betalt for (til og med d.20. Oktober) og som de selv har lagt ud med at det er sådan det bliver
men siden at de har fjernet så meget af det gamle indhold (de der ca.90+ serier m.f.) så det er kun fair at vi kan se det andet/nyt indhold med det samme - ellers så skulle de bare holde snitterne fra de andre ting ;-)

appen (direkte via SkyShowtime) er ikke klar (de fejl/problemer som I døjer med) og det samme gælder for tjenestens (nyt) indhold - det er kun godt at der kommer flere og flere film og serier på - med de var altså ikke klar fra dag et

jeg ser hvordan det fungerer fra om med d.21.
Af martin.møller
#345982
Det virker som om, at deres app til Apple TV ikke virker med Apple TV match frame rate. Synes billedes hakker. Håber de med tiden går over til at bruge Apples video player.
Brugeravatar
Af Naiera
#345983
Det vidste vi godt, at den ikke gør. I det mindste er indholdet 24 billeder i sekundet. Det der skal være 25 billeder i sekundet (indhold fra Sky, f.eks. den serie med den unge danske skuespiller i hovedrollen) er nok også 25 billeder i sekundet.
Af rlauritsen
#346007
Jeg så første afsnit af 1883 i går via nvidia shield og der var undertekster nederst midt i som normalt. Dog uden sort baggrund, og jeg kan ikke finde noget sted at ændre det på shield. Det kan jeg kun på pc, som vidst ikke ændrer noget på shield.
Af allo
#346010
MartinKlintHald skrev:FYI så har en bruger på Facebook siden fået et svar fra support at undertekst problemet forventes løst på tirsdag.... Vi må se.....
det ligner præcis 1:1 det samme problem som HBO Max døjede med i starten...gad vide om der er tale om den samme kode/design m.m. (deres app og Skyshowtime's app)
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#346023
Fidoble skrev: 5. okt 2022, 22:21 Jeg har stort set fået samme besked fra dem. Dog mener jeg de vasker deres hænder og har faktisk bedt mig om at kontakte SkyShowtime for at få af vide hvordan Kviknet skal løse problemet! Jeg syntes det er dårlig stil og mener helt bestemt det burde være Kviknet der skal tage kontakten og få løst det tekniske, da de formegentlig snakker samme sprog?

Så jeg er ikke helt tilfreds med Kviknets håndtering af det her…
Jeg har lige fået et svar fra Showtime, der sjovt nok kaster bolden tilbage til Kviknet:

"Tak fordi du kontaktede SkyShowtime Kundesupport.

Vi sætter pris på din indsats med selvfejlfinding.

Sørg for, at der ikke er nogen VPN-forbindelse til dine enheder.

Vi vil foreslå dig at kontakte din internetudbyder for at tjekke IP-adressen og rette den, så du nemt kan få adgang til SkyShowtime App.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du støder på nogen problemer. Vi vil med glæde hjælpe dig."

Jeg har svaret dem tilbage med, at det er bedst, hvis de tager til kontakt til Kviknet. Det er åndssvagt, at de bare kaster bolden frem og tilbage i stedet for at tale sammen.

Hvis du stadig har problemer med det, skal jeg nok fortsætte med at skrive til dem.
Af Fidoble
#346035
AndreasNyvang skrev: 9. okt 2022, 19:20Jeg har lige fået et svar fra Showtime, der sjovt nok kaster bolden tilbage til Kviknet:

"Tak fordi du kontaktede SkyShowtime Kundesupport.

Vi sætter pris på din indsats med selvfejlfinding.

Sørg for, at der ikke er nogen VPN-forbindelse til dine enheder.

Vi vil foreslå dig at kontakte din internetudbyder for at tjekke IP-adressen og rette den, så du nemt kan få adgang til SkyShowtime App.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du støder på nogen problemer. Vi vil med glæde hjælpe dig."

Jeg har svaret dem tilbage med, at det er bedst, hvis de tager til kontakt til Kviknet. Det er åndssvagt, at de bare kaster bolden frem og tilbage i stedet for at tale sammen.

Hvis du stadig har problemer med det, skal jeg nok fortsætte med at skrive til dem.
Jeg har stadigvæk problemet, i hvert fald via browseren. Det kører fint på AppleTV efter at have lavet internet deling fra telefonen.

Selvfølgelig sender SkyShowtime bolden videre, det havde jeg godt set komme. Syntes bare du skal sende deres svar videre til Kviknet.
Kviknet skriver for i øvrigt til mig at de kan bevise deres IP-adresser kommer fra Danmark, så det er SkyShowtime der på en eller anden måde "afviser" dem?

Jeg har ikke haft mulighed for at kontakte SkyShowtime endnu og det har Kviknet heller ikke, de skriver til mig de har prøvet?

Så det går rigtig godt... en tjeneste vi ikke rigtig kan bruge med mindre man vil læse overtekster i stedet for undertekster og en internet udbyder der bliver afvist!?!
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#346066
Fidoble skrev: 11. okt 2022, 09:54 @AndreasNyvang
Hvilken mail adresse bruger du når du skriver til SkyShowtime?
Jeg har brugt kontaktformularen. Den er meget lang og irriterende, nærmest for at forhindre, at folk faktisk har andre problemer end simple ting.

Jeg får normalt svar fra emailen [email protected]
Af Fidoble
#346080
AndreasNyvang skrev: 11. okt 2022, 17:49 Jeg har brugt kontaktformularen. Den er meget lang og irriterende, nærmest for at forhindre, at folk faktisk har andre problemer end simple ting.

Jeg får normalt svar fra emailen [email protected]
Tak, jeg fandt selv deres help mail og har videregivet den til Kviknet, som skriver her til morgen at det endelig er lykkedes dem at komme i kontakt med SkyShowtime.
SkyShowtime kan godt se problemet og erkender nu at det er dem der har bolden og vil få det løst så hurtigt som muligt. Da jeg tænker deres liste over fejl der skal løses er meget lang, går der sikkert noget tid inden det sker, men nu er der da endelig hul igennem mellem Kviknet og SkyShowtime :)
Brugeravatar
Af Naiera
#346088
Selvfølgelig var det SkyShowtimes fejl O_O :s ::l De er tydeligvis nogle hundehoveder.
Af allo
#346102
MartinKlintHald skrev:FYI så har en bruger på Facebook siden fået et svar fra support at undertekst problemet forventes løst på tirsdag.... Vi må se.....
er det blevet løst?

jeg har lagt mærke til at et par serier kører out of sync...(ekstra problem :-) )
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 20