Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DavidWebb
#346303
Har nu brugt det en måneds tid. Der er mange små problemer som alle er beskrevet her. Men Yellowstone er sgu fed serie. Der kommer snart ny sæson, vi må se om de får den eller man så skal på en femte streaming tjeneste:-)
Jeg vil prøve at se 1883 som er "forløber" for Yellowstone, den får 8,8 på IMDB.
Af rlauritsen
#346313
Rasmus Larsen skrev: 20. okt 2022, 06:56 Jeg skylder en opdatering i denne tråd. Som nævnt sendte vi en liste over de problemer, som seerne har oplevet, til SkyShowtime. Efter lang tids frem og tilbage så har SkyShowtime definitivt afvist at svare på spørgsmål om problemerne både fra ledelses side og PR-afdelingen. Som altid vil selskaberne gerne tegne et glansbillede, men at de er så afvisende, har overrasket mig. Det skyldes nok, at de godt selv ved, at alt sejler.
Utroligt. Hvis det er sådan, annullerer jeg det vidst bare igen. Jeg har alligevel rigeligt at se på andre ting som virker.
Af Flemming Larsen
#346317
rlauritsen skrev: 20. okt 2022, 19:28
Flemming Larsen skrev: 20. okt 2022, 11:20 Jeg er bare glad for at jeg har de første 3 måneder gratis, med alle de problemer der er.😃
Hvordan får man 3 måneder gratis?
Jeg havde abonnement på Paramount +, og fik så et tilbud om 3 måneder gratis, og derefter halv pris fremadrettet. Det kunne jeg ikke lade være med at tage i mod. :)
Af allo
#346318
HBO Max kom til Danmark for et år siden og de har stadigvæk ikke løst deres problemer med underteksterne og også med out of sync (tvivler på at de overhovedet arbejder på det) - så de er ikke en pind bedre (det er så ((heldigvis)) deres indhold)

mht. out of sync så opstår problemet når jeg sætter noget på pause (i minimum et par minutter) - så skal jeg spole tilbage for at få det hele til at virke som det skal (spole tilbage et par sekunder)

kunne flatpanels undersøge/stille HBO et par kritiske spørgsmål vedr. problematikken? - måske gider/vil DE svare tilbage...

det er blot et eksempel på hvor slemt det står til (selvom at det ikke er det værste som jeg - som så mange andre, stadigvæk oplever når jeg ser HBO)
Vedhæftede filer
IMG_20221020_221616142~2.jpg
IMG_20221020_221616142~2.jpg (1.34 MiB) Vist 3095 gange
IMG_20221020_221942957~2.jpg
IMG_20221020_221942957~2.jpg (1.31 MiB) Vist 3095 gange
Af allo
#346320
jeg bruger både Shield og Nokia streaming box 8000 og oplever de samme problemer på begge enheder (de to eksempler/billeder kommer fra Shield'et men jeg tjekkede også i det andet rum og sådan ser det også ud på Nokia's boks; hvis du har lyst så tjek timestamp ((som du kan se så hedder serien: 'The Vow', afsnit 2,timestamp: 46:02; det er blot et af aaalllltttt for mange irriterende fejl/problemer som denne serie ((OGSÅ denne serie)) er fyldt med)
Vedhæftede filer
PXL_20221020_221443297~2.jpg
PXL_20221020_221443297~2.jpg (443.08 KiB) Vist 3079 gange
Af Fidoble
#346328
Nu har jeg fået denne mail fra SkyShowtime:
Du har nået grænsen i forhold til, hvor længe du kan se SkyShowtime i udlandet. Vi har midlertidigt afbrudt afspilning af indhold på din konto, da du har overskredet tidsgrænsen i forhold til, hvor lang tid du må streame uden for [Country].

Men jeg har bare aldrig set SkyShowtime i udlandet, så tænker det må være et problem relateret til os Kviknet kunder?
Brugeravatar
Af Naiera
#346330
Hold kæft nogle spader.
Af allo
#346335
@rlauritsen

jeg har og stadigvæk oplever begge problemer ('jeg' i dette tilfælde gælder selvfølgelig alle andre HBO's kunder da vi bruger den samme tjeneste :-) og ser man den samme film, serie eller noget 3. så kan man ikke undgå at opleve de samme problemer :-) )

som jeg nævnte tidligere i denne tråd så ligner Skyshowtime's problemer 1:1 HBO's problemer (underligt...) dog så trækker det helt groteske indhold (mangel på samme) 80% ekstra ned - og det er virkelig noget som Skyshowtime BURDE tage mere seriøst...
Af Fidoble
#346336
Naiera skrev: 21. okt 2022, 17:14 Hold kæft nogle spader.
Meget præcis beskrivelse, kunne ikke have skrevet det bedre selv…
Læg mærke til der står [Country] så de har ikke engang styr på hvilket land jeg streamer fra :D
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 20