Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lkodk
Ja, men det er IKKE MIT Apple TV.
På MIT Apple TV får jeg ikke mulighed for 4K på SkyShowtime.

Det var ligesom det jeg spurgte om input til. Kan ikke bruge input om Google TV eller Nokia boks til noget desværre.

Synes ligesom det kører i ring. Så vi stopper bare her.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det kunne så tyde på at det nok ikke er et premium abonnement der haves. Jeg arbejder stadig på at få noget förnuftigt ud af deres kundesupport, jeg har 4k men ikke HDR. Jeg tror også at Jorn H har 4K hvis han kigger ordentlig efter i udsendelse info.
Af JornH
Som sagt før, der vises intet ved tryk på Info når det ses med App til TVet, men på Nokia boksen skrives det (Sjakalen) sendes i 4K HDR UHD…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Den info har jeg ikke, der står 4K, men ikke UHD.
Af JornH
Men har Rasmus ikke fortalt noget om de ATV bokse skal indstilles rigtigt?
Af JornH
Ved tryk på Info vises hvad Nokia boksen er indstillet til… kan ikke bruges til noget…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Jo man kan fremtvinge UHD manuelt som beskrevet i det link jeg har lagt op.
Det virker ikke på Android kun på DR og TV2 kanalerne, men det gør det på ATV.
Af lkodk
Radiomanden skrev: 7. dec 2024, 21:32 Det kunne så tyde på at det nok ikke er et premium abonnement der haves..
Det ER Premium abonnement!
Men siden du ikke tror på det:
Screenshot 2024-12-07 at 21.55.12.png
Screenshot 2024-12-07 at 21.55.12.png (47.52 KiB) Vist 356 gange
Radiomanden skrev:Jo man kan fremtvinge UHD manuelt som beskrevet i det link jeg har lagt op.
Nej! Den artikel du linker til beskriver hvordan du manuelt fremtvinger HDR. Ikke 4K!

Har iøvrigt koblet mit tv til internet og startet SkyShowtime der. Og der er der 4K labels på det indhold der er i 4K, og indholdet vises i 4K
Brugeravatar
Af Radiomanden
Er det en ældre model ATV du har.?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Så burde det da virke på den, men kender derudover ikke meget til ATV.
Af lkodk
Jamen for fanden, det er jo netop derfor jeg spørger herinde, da det ikke virker!

Så jeg jeg poster lige mit oprindelige indlæg igen:
lkodk skrev: 7. dec 2024, 19:49 Beklager hvis jeg har overset noget i tråden.
Men jeg har lige tegnet premium abonnement på SkyShowtime, men finder overhovedet ikke noget 4K indhold.
Undrede mig over at der ikke er nogen indikation på hvad der er 4K og hvad er ikke er, så jeg satte afspiller HUD på på ATV, og kan se at alt indhold som jeg har prøvet kun er FHD.

Har de fjernet 4K indhold igen?

Afspiller på ATV4K 3rd gen.
I mellemtiden har jeg fundet ud af, de har 4K indhold da det virker på app'en på tv'et.

Så er der nogen (som ikke er Radiomanden) som har Apple TV som har oplevet ligende problem og har haft held til at løse det?

Har prøvet at reinstallere app og oprette ny profil i app'en uden held.
Af JornH
Du må nok vente til Rasmus kommer tilbage her til Forumet og evt. læser her, ham der er Admin her og skriver nyt til Flatpanels… men vi svarede mest på der sendes i 4K.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Han har været med ind over hvad jeg har haft gang i med hensyn til 4K/HDR problemet, han har også haft fat i Showtime og har heller ikke haft videre held med at få et brugbart svar. Det må ventes at høre hvad han videre er kommet frem til, Det er ikke nemt når der spørges i vest, svares der i syd, Hører jeg mere fra Showtime, så bliver det postet her i tråden.
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 43