Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ullum
#345680
Jeg ved ikke hvordan det er gennem Yousee, men via SkyShowtime var der 98 serier tilgængelig ved lanceringen. I går var dette steget til 107 serier.
Så jeg vil give chatten ret i at der bliver tilføjet og ikke fjernet serier.
Brugeravatar
Af MartinKlintHald
#345681
Der kommer gradvist mere, meeen.. tag FBI: Most Wanted. Da de åbnede var der kun sæson 1, samt 4 afsnit i sæson 2. Nu er hele sæson 2 og 3 tilgængelige. Men tilgængæld er der fjernet undertekster på afsnit hvor der før var tekster (S02E02), andre har, men ikke dansk, og nogle har dansk. ( og så er der lige teksternes placering, men det er jo diskuteret ).

Så det er lidt et skridt frem og to tilbage lige nu, IMO
Af allo
#345684
ullum skrev:Jeg ved ikke hvordan det er gennem Yousee, men via SkyShowtime var der 98 serier tilgængelig ved lanceringen. I går var dette steget til 107 serier.
Så jeg vil give chatten ret i at der bliver tilføjet og ikke fjernet serier.
for et par dage siden lå der 190+ serier i appen - nu ligger der kun 99 sssåååååå...så nogen HAR FJERNET ca. 100 serier :-)

det som irriterer mig mest det er, at Skyshowtime siger at det er Yousee som 'filtrerer' indholdet (jeg aner ikke hvordan det skulle lade sig gøre) og Yousee siger at de ikke har noget som helst med indholdet at gøre (for det har de jo ikke)...

Skyshowtime kan ikke bare sige:
- '...og jeg er sikker på, at You See vil være i stand til at give dig det logiske svar' - der er tale om DERES EGEN app og DERES EGET indhold - Yousee har jo INTET med selve indholdet at gøre...og faktum er at der er blevet fjernet ca. 100 serier...
Af ullum
#345685
Som sagt så har der på intet tidspunkt ligger flere end de nuværende 107 serier på SkyShowtimes egen App. Hvis der har ligget 190 via Yousee, så må det være Yousee som har fjernet dem. Yousee har fuld kontrol over hvad der er tilgængelig via dem.
Af allo
#345687
Yousee kan jo ikke fjerne/tilføje indhold fra/til HBO, Viaplay, Skyshowtime eller andet tjenester...

de har kun kontrol over hvad de tilbyder - og det er selve apps/adgang til de forskellige tjenester - men på ingen måde indholdet...

de har jo hverken administrativ adgang til andres apps ej heller hverken lov til eller mulighed for at korrigere, filtrere eller gøre noget som helst ved indholdet - det ville også være rreeeeettttt ulovligt :-)

det er kun selve tjenesten som bestemmer (suverænt) hvad der skal (og må) tilføjes og/eller fjernes - ingen andre...

edit:
- jeg har lige tjekket om der er sket noget nyt med antallet af serier siden i morges men nej, der er stadigvæk (i skrivende stund) 99 af slagsen - og det er knap 100 mindre end for et par dage siden
Af allo
#345703
Fidoble skrev:Hvordan ser du i appen hvor mange serier der er?
'alle serier', 'vis alle' og der er 4 serier pr. række

og siden at jeg godt kan lide matematik og tal så kan jeg (12sek. senere) konstatere at der (pt.) er 24 rækker á 4 serier og én række med 3 (99 i alt)

jeg har lagt mærke til at ikke alle film bliver vist i 'alle film', 'vis alle' (et par tegnefilm ligger i en anden kategori, nemlig i: 'film for hele familien') så jeg tjekkede om det også gjaldt for serier, men nej - dette er ikke tilfældet, samtlige serier bliver vist i 'vis alle'
Af Fidoble
#345705
bbplayer skrev: 29. sep 2022, 10:53
Fidoble skrev: 29. sep 2022, 08:34 Hvordan ser du i appen hvor mange serier der er?
Måske keder sig og tæller dem <B
:D :D :D Det var faktisk min første tanke... meeeen tænkte at dem der kender antallet af serier må have en nemmere måde at få dem vist på :D :D :D
Af allo
#345706
jeg skal nok poste et enkelt billede elle to om aften så du kan se/sammenligne hvordan din app, den ser ud i forhold til hvordan det ser ud når jeg tænder for SkyShowtime

ps.:
blot fordi man gerne vil vide/undersøge m.m. noget (uanset hvad det skulle dreje sig om og om det så tager 12sek. eller 12dage) så er det ikke ensbetydende med at man gør det fordi man keder sig eller lign. - så det er lliiiiiiiddtt mærkelig 'første tanke' ;-)
Brugeravatar
Af bbplayer
#345707
allo skrev: 29. sep 2022, 13:58 ps.:
blot fordi man gerne vil vide/undersøge m.m. noget (uanset hvad det skulle dreje sig om og om det så tager 12sek. eller 12dage) så er det ikke ensbetydende med at man gør det fordi man keder sig eller lign. - så det er lliiiiiiiddtt mærkelig 'første tanke' ;-)
Ikke fordi det skal debatteres , så er der folk som studerer kvanteteknologi i årtier, og os andre som finder det totalt uinterressant men det er nok alligevel værdifuld viden :)

Men igen, nogle tæller kugler i en glaskrukke, bare fordi :)

Der er sikker flere som kan bruge din erfaringer fornuftigt, jeg personligt valgte bare et par serier jeg kender, og noterede, de ikke var komplette, så valgte jeg at skrue lidt ned for glæden. For 34,5kr kan jeg godt vente lidt og se tiden an.
Af allo
#345709
bbplayer skrev:Der er sikker flere som kan bruge din erfaringer fornuftigt, jeg personligt valgte bare et par serier jeg kender, og noterede, de ikke var komplette, så valgte jeg at skrue lidt ned for glæden. For 34,5kr kan jeg godt vente lidt og se tiden an.
jeg har lagt mærke til at en del serier som jeg havde tilføjet til 'favorit' eller ville se/give dem en chance på et tidspunkt - at de ikke var der længere...så blev de tilføjet igen - og så fjernet igen...

så scrollede jeg ned for at se hvor mange der var (i alt) og jeg tjekkede det også dagen efter...- for det var tydeligt at der manglede en del (som sagt: fra ca.190+ til nu: 99)

og jeg vil bare gerne have et svar på det (om de så bliver tilføjet igen; hvorfor de gør det; hvad er pointen med at de fjerner noget for at tilføje det igen osv.)...og som sagt: det er kun SkyShowtime som kan svare på det (det som de sagde ((at det er Yousee som filtrerer indholdet)) - det passer ikke)

jeg så (og ser) MEGET frem til Universal og DreamWorks kataloger - men pt. ser det bare SLET IKKE godt ud...
Af Fidoble
#345710
allo skrev:ps.:
blot fordi man gerne vil vide/undersøge m.m. noget (uanset hvad det skulle dreje sig om og om det så tager 12sek. eller 12dage) så er det ikke ensbetydende med at man gør det fordi man keder sig eller lign. - så det er lliiiiiiiddtt mærkelig 'første tanke' ;-)
Jeg kan se du tager det med et smil, og det er godt, for det var bestemt ikke for at gøre grin med din fremgangsmåde eller interesse for emnet :)
Det var mere hvis jeg selv ville undersøge det og havde overset en funktion :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 20