Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Nej jeg bruger kun TVet… men fik lige min Moretv boks til at virke, der vises højeste tal og 60 hz, så det kan man ikke regne med. Det samme er det på Nokia boksen.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Bruger jeg Nokia eller Google TV, så vil den altid vise 2160/50 da den er stillet til det, er der HDR, så vil der f.eks vises 2160/50 HDR (HLG) alt efter den HDR type der bruges.
Af JornH
Jeg var lige i byen… jeg kan ikke finde ret indstilling på Nokia boksen ligenu viser den det er i 4K UHD, i HDR indtillinger er begge sat ON, er HDR auto off vises alt er i HDR. Men Nokia kan vel som du Radiomanden skriver vise det, sendes der i HDR? Moretv boksen kan jeg ikke indstille til noget da remoten ikke virker, men 4 K kan den nok ikke sende i…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Hverken Nokia eller Google TV kan jo grundet det problem der er ikke vise HDR fra Showtime. Derudover så er der ikke problemer med HDR. Der er på begge Auto understøttelse af det/de HDR/Dolby Vision formater som TVet understøtter, der skal ikke stilles på noget.
Af JornH
OK, jeg opgiver at teste det på boksene… venter bare på i morgen nat når ny afsnit af Sjakalen frigives…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ved ikke hvornår det kommer op, sikkert om morgenen, det er på når jeg ser det om eftermiddagen.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det er jo et godt bevis på at på trods af at de benægter at have HDR, at der ER den funktion. Så det forstås på ingen måde at de meget bestemt nægter at de understøtter HDR.
Af JornH
Radiomanden skrev: 18. dec 2024, 19:02 Ved ikke hvornår det kommer op, sikkert om morgenen, det er på når jeg ser det om eftermiddagen.
Har vi andre her oppe om natten, kan Sjakalen ses efter kl. 3 i nat, måske må man søge for at finde det…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Hvorfor søge.? Du har den vel på gemt på "Min Side".
Af lkodk
Radiomanden skrev: 18. dec 2024, 23:42 Det er jo et godt bevis på at på trods af at de benægter at have HDR, at der ER den funktion. Så det forstås på ingen måde at de meget bestemt nægter at de understøtter HDR.
Jeg sendte dem jo beviser på deres HDR forleden, og problemet med hvordan deres app på ATV (ikke) håndterer det.
I dag kom der svar, hvor de faktisk ikke benægter HDR.
Istedet skriver de "Du kan være sikker på, at vores team aktivt undersøger problemet, og vi arbejder på at løse det så hurtigt som muligt."

Og så gad de åbenbart ikke høre mere på mig og lukkede min sag. :D
Om de så aktivt gør noget, eller det bare er blevet deres standard svar, det er ikke godt at vide. :)
Brugeravatar
Af Radiomanden
For 3 dage siden fik jeg dette svar fra dem.

Vi beklager den ulejlighed, du har haft, da du ikke kan bruge HDR-funktionen på SkyShowtime.
Desværre er HDR-funktionen i øjeblikket ikke tilgængelig på SkyShowtime. På nuværende tidspunkt understøtter vi kun 4K UHD-indhold i Premium -planen.

Det modsiger den besked du fik.
Af lkodk
Det var også det første svar jeg fik. Men det ændrede sig, da jeg sendte beviser på det modsatte.
Men det er sikkert bare et "shut up" svar.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Har som tidligere skrevet også sendt beviser for det modsatte, det er noget siden.
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43