Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lkodk
Haha. Fik som forventet det samme dumme svar som dig Radiomand, at de pt. ikke understøtter HDR :D
Har nu også sendt dem dokumentation som modbeviser deres påstand :)
Af steadi
Så lykkedes det at konstatere mærkelige undertekster - FBI, sæson 2, episode 12, er de engelske undertekster (ved mig) mærkbart foran.
Af JornH
Syntes det ser og hører ret normalt ud… nu behøver jeg ikke undertekster, de laver det vel så engelsk talende folk kan forstå det, forøvrigt ser jeg ikke serier, ud over nu at se Sjakalen… men forstår engelsk ret godt, det eneste sprog ud over dansk kan gøre mig forståligt på i skrift også.
Af JornH
Btw, sidst jeg så en serie fast var om Carlos der også blev kaldt sjakalen, for mange år siden…
Af JornH
Men om HDR eller HDR10, kan jeg ikke se forskel om der bare sendes i SDR i 4K på SkyShowtime, men den nyeste og sidste Indy Jones film som kun er på Disney+ er mærkbart i meget pænere kvalitet, iforhold til de gamle Jones film på Skyshowtime. Jeg kan ikke på mit TV tjekke om der sendes i HDR, men må bare tro på hvad der skrives…
Af steadi
JornH skrev: 18. dec 2024, 03:08 Syntes det ser og hører ret normalt ud… nu behøver jeg ikke undertekster, de laver det vel så engelsk talende folk kan forstå det, forøvrigt ser jeg ikke serier, ud over nu at se Sjakalen… men forstår engelsk ret godt, det eneste sprog ud over dansk kan gøre mig forståligt på i skrift også.
Jeg har som så heller ikke brug for underteksterne, men oplever fra tid til anden (okay, tit), at lyd-mixet er så skævt fordelt mellem action- og tale-delen, så det kan være svært at fange alting når der snakkes.
Af perstærk
steadi skrev: 17. dec 2024, 23:50 Så lykkedes det at konstatere mærkelige undertekster - FBI, sæson 2, episode 12, er de engelske undertekster (ved mig) mærkbart foran.
De engelske kan jeg dog ikke teste, da Yousee kun giver adgang til de danske. :)

Edit: Men jeg kan se, at de danske også er lidt foran. Konklusion: Forskellen (mellem at se Skyshowtime direkte og igennem Yousee) er ens. :-)
Senest rettet af perstærk 18. dec 2024, 10:51, rettet i alt 1 gang.
Af JornH
Kører i lyden fra en feks. ATV boks til højtalere, på min Samsung TV med. Soundbar følges det godt nok…
Brugeravatar
Af Radiomanden
JornH skrev: 18. dec 2024, 03:49 Jeg kan ikke på mit TV tjekke om der sendes i HDR, men må bare tro på hvad der skrives…
Jo det kan man godt se, det vil komme frem på skærmen og kan vises når der trykkes på info knappen. Det virker jo bare ikke på Showtime medmindre det fremtvinges.
Af JornH
Som jeg har sagt flere gange, vises intet på skærmen ved tryk på Info…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det er da et Samsung, som mit det gamle på det kan man.
Af JornH
Der vises kun noget hvis en boks er tilsat og bruges…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det bruger du jo også.
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 43