Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kabri
#345310
Jeg var lige inde og lure i apples app store og der er stadig ingen tegn på skyshowtime. Er der nogen som ved hvordan appens UI kommer til at se ud og hvordan det hele fungerer?

Vi er så tæt på lanceringen så det er da underligt at de ikke er mere åbne.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#345311
Vi har ikke fået noget information om brugerflade, ej heller ikke fuld liste over supporterede enheder.

Vi har dog fået en kort email med disse fire bullet points:
1: Ubegrænsede streams og downloads
2: Stream på tre enheder på samme tid
3: Opret op til fem profiler
4: Oplev det hele i Full-HD

Jeg tror meget snart der kommer endnu en udmelding fra dem.
Af allo
#345315
jeg har talt med Yousee og...det var lidt pinligt da medarbejderen har ikke engang HØRT om Skyshowtime (og at det er farvel og tak til Paramount+) - så jeg måtte vente og vente (han skulle lige forhøre sig hos de andre) og...- Yousee har ikke styr på ret meget mht. det projekt - der kommer en app (nok) og login (nok) og prisen: ingen info, hvornår hører vi fra Yousee vedr. hvordan og hvorledes: 'på et tidspunkt'...- og der er 5 dage til Paramount+ forsvinder og Skyshowtime ser dagens lys...

det samme gælder nok de andre selskaber/udbydere; det hele, det kommer (nok) til at fungere men at INGEN kommer men en klar udmelding, det er amatøragtigt...
Senest rettet af allo 16. sep 2022, 11:46, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#345328
Det eneste jeg indtil videre har kunnet få ud af YouSee er følgende:

"For nuværende kan vi sige, at eftersom SkyShowtime erstatter Paramount+ vil alle YouSee-kunder, som i dag har Paramount+ inkluderet i deres abonnement, i udgangspunktet få SkyShowtime i stedet, når tjenesten lanceres i Danmark den 20. september. Øvrig info vil vi kommunikere, når vi nærmer os lanceringsdagen."
Af allo
#345333
de betragter hverken d.15. eller d.16. som '...vi nærmer os lanceringsdagen' (som hedder d.20.) - flot, professionelt, og ikke mindst troværdigt; alt er som det skal være og så kender man Yousee (ikke at andre er bedre/meget bedre)...
Af allo
#345340
på papiret ser det MEGET lovende ud (fede, fede studioer! - så der er en chance for at kataloget kommer til at se GODT ud)

pt. kan jeg dog se at både (i hvert fald) 'Frasier' og 'Kongen af Queens' er væk/er blevet fjernet (??!!)
Brugeravatar
Af Naiera
#345349
Temmelig usselt at Paramount+ går fra 4K til 1080p.
Brugeravatar
Af Naiera
#345351
Det kan godt være, at der kun er 4K på den amerikanske udgave...
Af allo
#345412
Yousee:
- "Øvrig info vil vi kommunikere, når vi nærmer os lanceringsdagen."

så kommer vi vist ikke ret meget tættere på lanceringsdagen (d.20.) end d.19. - stadigvæk INGEN info fra Yousee...

jeg gætter på at nedenstående er årsagen og at Yousee's kunder ikke får samme fordele (1:1 skifte) som kunder hos andre udbydere:

"Paramount+ appen vil i en overgangsperiode være aktiv for at sikre, at kunder der har betalt en måned forud stadig kan tilgå tjenesten. Paramount+ lukkes definitivt i Danmark den 20. oktober 2022."
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20