Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af KimKaos
#345803
allo skrev: 1. okt 2022, 21:36
KimKaos skrev: 1. okt 2022, 20:35 Er jeg den eneste der har problemer med deres undertekster - enten står de midt på siden eller ca. 1/3 oppe.

Jeg har forsøgt med at ændre på størrelsen men det ændre ikke noget.

Jeg benytter Apple boksen
undertekster på samtlige tilgængelige film og serier ser helt som de skal her (Nvidia Shield Pro og Nokia streaming box 8000 - begge to via Yousee's app)
Efter jeg skrev her fik fortalte en af mine venner at på Trustpilot er der mange med samme problem som mig - faktisk rigtig mange - så jeg gider ikke at rode mere med det men håber så at SST finder en løsning i nærmeste fremtid
Af Fidoble
#345805
KimKaos skrev: 1. okt 2022, 20:35 Er jeg den eneste der har problemer med deres undertekster - enten står de midt på siden eller ca. 1/3 oppe.

Jeg har forsøgt med at ændre på størrelsen men det ændre ikke noget.

Jeg benytter Apple boksen
Nej bestemt ikke, sådan ser det også ud her. Deres (SkyShowtime) kundeservice siger de arbejder på det, men det er åbenbart ikke bare lige :o
Af lunddal
#345807
allo skrev: 1. okt 2022, 16:02 og problemet (for mig) er:
- at jeg (som alle andre som ser SkyShowtime via Yousee's app) har mistet RET MEGET indhold.
Du har vel samme indhold som os andre, så vidt jeg kan se ud fra det andre har skrevet.

Der gik vel bare et par dage før det gamle Paramount+ indhold forsvandt.

Hvilket så er endnu et vink med en vognstang om at YouSee selv serverer indholdet, da SkyShowtime er en teknisk helt anden platform end Paramount+.
Af allo
#345808
KimKaos skrev:Efter jeg skrev her fik fortalte en af mine venner at på Trustpilot er der mange med samme problem som mig - faktisk rigtig mange - så jeg gider ikke at rode mere med det men håber så at SST finder en løsning i nærmeste fremtid
det ser ud til at det er præcis det samme problem som HBO Max's app døjede med i starten...de formåede at fikse det i løbet af et par uger - mon ikke SkyShowtime får også (snart...) styr på problematikken
Af allo
#345809
lunddal skrev: 2. okt 2022, 10:34 Du har vel samme indhold som os andre, så vidt jeg kan se ud fra det andre har skrevet.

Der gik vel bare et par dage før det gamle Paramount+ indhold forsvandt.

Hvilket så er endnu et vink med en vognstang om at YouSee selv serverer indholdet, da SkyShowtime er en teknisk helt anden platform end Paramount+.
nej, lunddal...- indholdet er ikke ens for os (som ser SkyShowtime via Yousee's bland-selv) og for folk som har direkte adgang til SkyShowtime - der har været forskel lige fra starten; dette skyldes overgangen fra Paranount+ appen (og alt det indhold som lå der) til SkyShowtime's app

der lå meget mere og nu ligger der mindre (via Yousee)

jeg satser på at det hele, det bliver stabiliseret d.21. Oktober (siden at den gamle app bliver lukket helt ned d.20. Oktober) - men jeg vil meget gerne vide det og ikke bare satse på det :-)

nope, nej, nix, nul lunddal :-) Yousee må ikke, kan ikke og er ikke i stand til at røre ved andres (tjenester såvel som tv kanaler) indhold - never did - never will :-)
Af aalb1970
#345818
Update ang. Dolby Digital 5.1 og Android/Google TV:

Jeg har testet appen på min Shield TV Pro (2019) og den understøtter så vidt jeg kan se ikke Dolby Digital 5.1 alligevel, men derimod Dolby ProLogic 2 i en Dolby Digital Plus container.

Det er dog stadig den eneste af mine enheder, hvor jeg kan vælge mellem PCM og Dolby Digital Plus.
Af coolio122
#345823
Glæder mig til at de lancerer det i Danmark, det er endnu ikke muligt hente på apple tv eller andre steder, ikke tilgængeligt på min lokation, men lyder godt
Af Fidoble
#345827
coolio122 skrev: 3. okt 2022, 08:57 Glæder mig til at de lancerer det i Danmark, det er endnu ikke muligt hente på apple tv eller andre steder, ikke tilgængeligt på min lokation, men lyder godt
SkyShowtime er landet i Danmark... Har du tilfældigvis Kviknet som internetudbyder?

I så fald skal du lave internetdeling fra din telefon til dit AppleTV.
Herefter kan du logge ind og når du først har gjort det, kan du gå tilbage til dit WiFi eller kablet internet 👍
Brugeravatar
Af bbplayer
#345831
allo skrev: 2. okt 2022, 12:52 nope, nej, nix, nul lunddal :-) Yousee må ikke, kan ikke og er ikke i stand til at røre ved andres (tjenester såvel som tv kanaler) indhold - never did - never will :-)
Mon ikke der er en person med rettigheder til at administrere yousee delen, som er SkyShowtime, du skal ikke fortælle mig de på magisk vis er anderledes og det ikke er hos yousee fejlen er, ligemeget hvem som ændre den del af området som hedder skyshowtime. Om det er Skyshowtime som gør, eller en som de har udpaget er vist totalt lige meget, vigtigt er du ikke ser hvad app på på andre platforme ser, og derfor yousee app er bare ikke i sync med de andre.
Af coolio122
#345833
For min del virker det ikke i Danmark før jeg kan logge på og tilmelde mig som jeg kan nemt ved enhver anden streaming services, Netflix osv, lige nu får jeg den besked at det ikke virker på min lokation så venter tålmodigt , gider ikke internet dele og alt det pjat, lortet skal da bare fungere 100% ellers er det ligemeget, også stadig problemer med undertekster og andet bavl, så venter gerne
Af allo
#345836
bbplayer skrev:Mon ikke der er en person med rettigheder til at administrere yousee delen, som er SkyShowtime, du skal ikke fortælle mig de på magisk vis er anderledes og det ikke er hos yousee fejlen er, ligemeget hvem som ændre den del af området som hedder skyshowtime. Om det er Skyshowtime som gør, eller en som de har udpaget er vist totalt lige meget, vigtigt er du ikke ser hvad app på på andre platforme ser, og derfor yousee app er bare ikke i sync med de andre.
hvis Yousee fjerner eller tilføjer indhold (om det er Skyshowtime's eller andres) så er det kun og udelukkende fordi de har fået at vide at det er det de skal gør - Yousee gør det aldrig på egen hånd - og det kommer de heller aldrig til

indholdet SKAL være ens om man ser (f.eks.) Skyshowtime via Yousee's pakker eller direkte via Skyshowtime - ellers så må Yousee ikke sælge varen som (f.eks.) Skyshowtime streaming tjeneste...- og det er noget som (i dette tilfælde) Skyshowtime skal sørge for

jeg sagde lige fra starten at det er Skyshowtime som er 'skurken' her og ikke Yousee...fejlen ligger IKKE hos Yousee - det er Skyshowtime som ikke har styr på deres del af opgaven (at sørge for at indholdet er ens - for det SKAL det være...)

som jeg sagde til lunddal:

- jeg satser på at det hele, det bliver stabiliseret d.21. Oktober (siden at den gamle app bliver lukket helt ned d.20. Oktober) - men jeg vil meget gerne vide det og ikke bare satse på det
Af lunddal
#345845
allo skrev: 2. okt 2022, 12:52
lunddal skrev: 2. okt 2022, 10:34 Du har vel samme indhold som os andre, så vidt jeg kan se ud fra det andre har skrevet.

Der gik vel bare et par dage før det gamle Paramount+ indhold forsvandt.

Hvilket så er endnu et vink med en vognstang om at YouSee selv serverer indholdet, da SkyShowtime er en teknisk helt anden platform end Paramount+.
nej, lunddal...- indholdet er ikke ens for os (som ser SkyShowtime via Yousee's bland-selv) og for folk som har direkte adgang til SkyShowtime - der har været forskel lige fra starten; dette skyldes overgangen fra Paranount+ appen (og alt det indhold som lå der) til SkyShowtime's app
Den anden dag var der ca. 100 serier i SkyShowtime app'en, og du får det til 99 i YouSees app efter de fjernede en del.

Det virker til at være ret tæt.
allo skrev:hvis Yousee fjerner eller tilføjer indhold (om det er Skyshowtime's eller andres) så er det kun og udelukkende fordi de har fået at vide at det er det de skal gør - Yousee gør det aldrig på egen hånd - og det kommer de heller aldrig til
Selvfølgelig gør de det, fordi de skal. Ingen påstår noget andet.
Af allo
#345853
lunddal skrev: 3. okt 2022, 16:47

Den anden dag var der ca. 100 serier i SkyShowtime app'en, og du får det til 99 i YouSees app efter de fjernede en del.

Det virker til at være ret tæt.



Selvfølgelig gør de det, fordi de skal. Ingen påstår noget andet.
der var tale om 112 serier vs. 99 og en forskel på ca. +/- 20 film...

på et tidspunkt har de fjernet ca. 100 serier og det var mening at folk skulle have en mulighed at se det hele frem til d.20. Oktober (Skyshowtime via Yousee)...

hele startfasen har været (og er stadigvæk) under al kritik...- og det gælder for os som ser Skyshowtime via Yousee og for dem som tegnede et abonnement direkte hos Skyshowtime

hvis du læser tråden igennem så er der tvivl om hvem der står for indholdet (Skyshowtime via Yousee) men ellers så ser det ud til at vi har talt lidt forbi hinanden :-)
Brugeravatar
Af bbplayer
#345854
allo skrev: 3. okt 2022, 13:58
bbplayer skrev:Mon ikke der er en person med rettigheder til at administrere yousee delen, som er SkyShowtime, du skal ikke fortælle mig de på magisk vis er anderledes og det ikke er hos yousee fejlen er, ligemeget hvem som ændre den del af området som hedder skyshowtime. Om det er Skyshowtime som gør, eller en som de har udpaget er vist totalt lige meget, vigtigt er du ikke ser hvad app på på andre platforme ser, og derfor yousee app er bare ikke i sync med de andre.
hvis Yousee fjerner eller tilføjer indhold (om det er Skyshowtime's eller andres) så er det kun og udelukkende fordi de har fået at vide at det er det de skal gør - Yousee gør det aldrig på egen hånd - og det kommer de heller aldrig til

indholdet SKAL være ens om man ser (f.eks.) Skyshowtime via Yousee's pakker eller direkte via Skyshowtime - ellers så må Yousee ikke sælge varen som (f.eks.) Skyshowtime streaming tjeneste...- og det er noget som (i dette tilfælde) Skyshowtime skal sørge for

jeg sagde lige fra starten at det er Skyshowtime som er 'skurken' her og ikke Yousee...fejlen ligger IKKE hos Yousee - det er Skyshowtime som ikke har styr på deres del af opgaven (at sørge for at indholdet er ens - for det SKAL det være...)

som jeg sagde til lunddal:

- jeg satser på at det hele, det bliver stabiliseret d.21. Oktober (siden at den gamle app bliver lukket helt ned d.20. Oktober) - men jeg vil meget gerne vide det og ikke bare satse på det
Tillykke med jobbet hos yousee? Var det svært at få? 8-) :s
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 20