Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#340973
Hej,

Jeg er ret glad for bøger og har her på det sidste prøvet mig nogle lydbøger, som jeg syntes er super fede. Min datter viste mig siden audiobogen.dk som der er en slags lydbogs oversigt, men jeg ved ikke helt hvilken streamingtjeneste af lydbøger som jeg skal købe, da jeg gerne ville have en som også fungerer på Tv'et, så jeg kan sidde i stuen og slappe af med en god lydbog kørende i baggrunden. Har i nogle kvalificeret bud? O_O

Kh.

Erik :)
#340984
Erik14 skrev: 11. mar 2022, 14:11 ville have en som også fungerer på Tv'et, så jeg kan sidde i stuen og slappe af med en god lydbog kørende i baggrunden. Har i nogle kvalificeret bud? O_O
Jeg ved godt du må gøre præcis som du vil men TV (visuelt) til at HØRE en bog? Du ved godt hvor lidt strøm du kan bruge på mobil, og hvor MEGET du kan bruge på at lade tv køre, især hvis det ikke kan slå billede fra. Så virkelig ikke en grøn tanke der.

Men jeg tror slet ikke det findes, udover du kan være heldig med Chromecast og caste det til TV men så er mobilen jo allerede igang? Så køb nogle smart speakers, det løser det.
Eller bare en Bluetooth højttaler :)