Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af michaeldk
#340943
Wow .. så kom Kevin tilbage :) Det, kombineret med nye regler gør, at jeg gerne vil følge løbene i år - men hvordan...?

Hvordan fungerer f1tv på Android / chromecast? Hørte om meget "knas" i starten...

Er der andre steder man kan se det, mod betaling selvfølgelig, uden at det kræver en kæmpe sportspakke (har kun streamningstjenester) ?

Tak :)
Af lennon
#340945
Ja,lige der plejer en af YouSee grundpakkens normalt trælse Tyske kanaler, at være en gratis livredder . .
Af PeterD
#340959
lennon skrev: 10. mar 2022, 19:39 Ja,lige der plejer en af YouSee grundpakkens normalt trælse Tyske kanaler, at være en gratis livredder . .
...men RTL sender vist kun 4 løb direkte i år Imola (24. April), Silverstone (3. Juli), Zandvoort (4. September) og Sao Paulo (13. November).

Resten vises på betalingskanalen SKY Deutschland.
Af michaeldk
#340972
lennon skrev: 10. mar 2022, 19:39 Ja,lige der plejer en af YouSee grundpakkens normalt trælse Tyske kanaler, at være en gratis livredder . .
Alt for mange reklamepauser - tror jeg går med F1tv.
Af SamsungPanasonic
#340974
Måske er Zattoo den bedste mulighed. Der skal du nok kunne se samtlige løb, eftersom de har schweiziske, østrigske, tyske, britiske, italienske osv. kanaler.

Det kræver dog en VPN eller SmartDNS, eftersom det er en schweizisk tjeneste. Jeg har en rabatkode til Zattoo, hvor du får tre måneder af den bedste Ultimate-pakke til én måneds pris. Koden vil jeg gerne sælge for 100kr.
Af johnny57
#341002
Løbene/kvalifikation sendes på den almindelige 3+ træninger og lign på andre tv3/max kanaler.
Af allo
#341004
er man F1 nørd og gider man ikke reklamer så +1 mht. et F1 Tv abonnement

første gang jeg så en reklame midt i et løb var også det sidste gang jeg så F1...
Af michaeldk
#341173
Så fik jeg testet F1tv - så lige en opdatering her, hvis andre skulle gå og overveje et abbonnement.

Streaming fra app til chromecast fungerer fint - dog er det ikke muligt at skifte "kamera" når man caster, kun hvis man ser det på mobilen. Det er lidt bøvlet. Til gengæld spiller det max, nå jeg kobler laptop'en til via HDMI og ser det via browseren. Super kvalitet i fuld skærm - og med mulighed for at skifte "kamera". En ret fed oplevelse at se F1 i går :)
Af kennethbrdk
#341324
Ja jeg så også mit første formel 1 løb via f1 tv igår - castet på mit Sony 77" - var overrasket over kvaliteten - havde ingen forventninger. Ingen udfald overhovedet. Synes det er for dyrt med Viaplay Total så rart der er en mulighed når man kun gider at se formel 1.