Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Flemming Larsen
#337978
Jeg ville afprøve Rakuten TV, for at se hvad det var. Men på mit Apple TV, der står det på Spansk, og jeg kan ikke lige finde ud af, at ændre det. Og log in kan jeg heller ikke finde. Hvad gør jeg?
#337981
Jeg tror nu, at det har noget at gøre, med privat datatrafik (beta) som er kommet hos Apple. Jeg har ikke selv slået det til. Men jeg ville lige se noget på DR TV, og fik så at vide, at alt måske ikke ville virke, fordi at jeg ikke var i Danmark. Der tabte jeg lige sutten. Jeg har nu prøvet, at slå det fra på mine Apple produkter, men Rakuten og DR siger det samme. Hjælp.
Af Fidoble
#337985
Det har jeg også prøvet på DR, men tænker det bare er en fejl, for det virker igen og der kommer ikke længere nogen besked om at jeg ikke er i DK.
Jeg har heller ikke pillet ved nogen indstillinger på mit ATV 4K?
#337987
Fidoble skrev: 13. dec 2021, 16:56 Rettelse… fejlen kommer stadigvæk på DR TV?
Dejligt, at jeg ikke er alene. Du har ikke Rakuten Appen. Eventuelt hvis du kunne hente den, og bare åbne den? Det er nemlig lige fra start, at den er på Spansk. Det er ret irriterende.
Af Fidoble
#337989
Flemming Larsen skrev: 13. dec 2021, 17:08
Fidoble skrev: 13. dec 2021, 16:56 Rettelse… fejlen kommer stadigvæk på DR TV?
Dejligt, at jeg ikke er alene. Du har ikke Rakuten Appen. Eventuelt hvis du kunne hente den, og bare åbne den? Det er nemlig lige fra start, at den er på Spansk. Det er ret irriterende.
Nej, har desværre ikke Rakuten, det kan være jeg henter den og prøver det.
Hvor slår man den der funktion fra, mit ATV skal da bare vise den står i Danmark :)
#337992
lkodk skrev: 13. dec 2021, 17:52 Har ikke problemer med DR, men har lige prøvet at installere Rakuten, og den er også spansk hos mig. :o
Login er dog oppe i toppen: "Entrar"
Det er da underligt, at det kommer på Spansk. jeg har fået oversat lidt efterhånden, (Google translate) og kommet til indlogning, men får bare en error, og kan ikke rigtig komme videre.
#337994
Gad vide, om de understøtter Apple TV i DK. Efter deres site, så kan man se det på smart tv, chromecast og tablets/smartphones. Så gad nok vide. Jeg prøvede lige over mit LG C1, og der virkede det fint. Men foretrækker, at have det hele over mit Apple TV.
#337995
Off topic:
Hvis i har købt et Panasonic TV, af en af disse modeller, så kan i få vouchers til 10 lejefilm på Rakuten. Hvis i ikke vidste det i forvejen.

Panasonic✖️Rakuten
🔺Registrer dit køb på Panasonickampagne.dk og få 10 vouchers. Hver voucher er gyldig til en lejefilm på Rakuten TV.
🔺Kampagnen gælder for Panasonic OLED-skærme 2021 og LED-serien JX940/820/800 i perioden 22.11.2021 til 31.01.2022 eller så langt aktien varer.
🔺Læs mere om kampagnen her ➡️ https://panasonickampagne.dk
Rakuten TV #OLED #LED #Panasonic #PanasonicNordic
#338009
Gad vide, om de understøtter Apple TV i DK. Efter deres site, så kan man se det på smart tv, chromecast og tablets/smartphones. Så gad nok vide. Jeg prøvede lige over mit LG C1, og der virkede det fint. Men foretrækker, at have det hele over mit Apple TV.