Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#338251
No Time to Die. Apple har jo undladt Danske tekster på denne film. Kiggede så på Rakuten. Der står at filmen er i HDR 10. Hvad er forskellen på det og Dolby Vision? Og så står der 5.1 (Dolby Surround). Hvad mon det dækker over? Hos Apple er der jo Dolby Atmos på.
Af jkn789
#338252
Hdr10 laver et fast lys level I gennem hele filmen, mens dolby vision kan ændre lyset af hver enkelt scene og dermed give et endnu mere præcist billede.

5.1 surround på streaming tjenester dækker normalt over dolby digital.
#338254
jkn789 skrev: 19. dec 2021, 13:37 Hdr10 laver et fast lys level I gennem hele filmen, mens dolby vision kan ændre lyset af hver enkelt scene og dermed give et endnu mere præcist billede.

5.1 surround på streaming tjenester dækker normalt over dolby digital.
Tak for svaret. Så tror jeg bare, at jeg ser tiden an og venter på Apple.
#357100
Kom lige til, at gå ind i appen, og kan se, at nu er der Dansk understøttelse. Problemet er bare, at man ikke kan logge ind og det kun er bestemte programmer, film, serier og musik. Det ville være rart, hvis man snart kunne logge ind. Jeg har nemlig købt et par film, som ikke kan købes/ses andre steder. Men dem kan jeg ikke se, da jeg ikke kan logge ind.