Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#346338
JAAAAA!!!!

Lige det vi har ventet på og der er ikke et øje tørt. 8-)

TAK, YouSee. Vi kan altid regne med jer!

Mere specifikt:

Hvad dækker "Tv rettigheder" mere præcist over ?

Er det fordi primært "VM i fodbold" og "Folketingsvalget 22" trækker det store læs ?

Fordi værterne og såkaldte "eksperterne" som der nu er 3-4 af til alle sportsudsendelser skal have råd til dyrere jakkesæt og kjoler og nye snarte frisurer ? O_O

Forstår ikke hvorfor AL sport, inklusiv diverse landshold, køres over på betalingskanaler, så kunne det være nogle kunnen holde priserne bare en smule fra at sige så eksplosivt..?

Man kan vel streame store kampe et eller andet sted på nettet hvis det ikke SKAL være HD og al det lir, eller læse det i avisen næste dag Nej det er også blevet for dyrt..Læse det på nettet dagen efter..

Men nej siger EU..Alle skal kunne se sport i tv.

Hvordan kan familier med middelindkonst i lande som USA have 50+ kanaler på satellit tv...Bliver de også flået som her i Danmark ? De skal vel se Super Bowl og NascCar samt comedy shows. ?

Hvorfor gør ingen oprør og stiller sig ud foran YouSee's hovedkontor med banner og skilte og hvid maling ?

Accepterer vi bare A-L-T i Danmark ? Ligesom mælken ikke kister 7 kr længere men 13-14 kr...

Priserne stiger hvert år og der kommer længere og længere reklameblokke i tv mellem udsendelserne. :s

Hvorfor VAR verden et bedre sted at leve da man var barn...?

Måske man bare skulle droppe sit tv...

Både flået i strøm og i tvpakke.

De gratis glæder som varme og sol får de kun i syden. Heroppe er der ingen gratis glæder.

Øv!!!
#346339
jeg gætter på at:

som jeg sagde i en anden tråd så er jeg bange for at vi - nuværende bland-selv kunder, kommer til at betale (dyrt) for den kæmpe exodus som der venter lige så snart Yousee lukker YouTv...

jeg kan ikke skifte til en anden udbyder uden at miste tv via kabel/kort og jeg er på ingen måde interesseret i tv via streaming (plus så har jeg fjernsyn i to rum og to rum = to bokse og to bokse = en ekstra omkostning)

det er helt sygt hvad Yousee har gang i...

grundpakke som stiger med 28,99kr. ser ellers sådan ud (jeg ser kun DR1, DR2 og en gang imellem en god dansk film samt 'Fint skal det være' på Charlie):
Vedhæftede filer
IMG_20221022_010258718~2.jpg
IMG_20221022_010258718~2.jpg (4.58 MiB) Vist 3372 gange