Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Globulus
#334762
Jeg ved ikke, om det har været nævnt herinde, men siden starten af august 2021 har det været muligt at abonnere på "YouTube Premium Lite", som er "YouTube Premium" minus musik og downloads, dvs. blot YouTube uden reklamer.

Prisen er 69 kr./md.

https://mobilsiden.dk/nyheder/nu-kan-du ... mium-lite/

Nogle vil sikkert indvende, at det er for meget at betale for "gratis" indhold, mens andre vil benytte adblockere eller VPN for at slippe billigere eller måske helt gratis, men for mit eget vedkommende bruger jeg nok tjenesten et par timer om dagen og betaler gerne de 2,25 kr./dag for at slippe for reklamer på ATV4K og mobile enheder, uden at skulle have yderligere besvær ud af det.
Af KimLarsen
#334780
Jeg fik spat af reklamer, derfor droppede jeg fast tv og blev "ukrainer". Så nu kan jeg se YOUTUBE uden de vældig irriterende reklamer, for 23 kr om måneden.
Og når jeg leger jeg er fra USA, er der masser af gratis film, nogle gode og nogle endnu ringere :). Har lige genopfrisket en del af de gamle Charles Bronson film.