Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Brian E
#336341
Jeg har netop testet appen på et Philips OLED705 med Dune. TV'et viste at det modtog både Dolby Vision og Atmos signal. Ved ikke om det betyder, at Atmos virker på appen til Android TV, for jeg har ikke Atmos-udstyr.
Af allo
#336469
Brian E skrev:Jeg har netop testet appen på et Philips OLED705 med Dune. TV'et viste at det modtog både Dolby Vision og Atmos signal. Ved ikke om det betyder, at Atmos virker på appen til Android TV, for jeg har ikke Atmos-udstyr.
Atmos det er software ;-)
#336470
Brian E skrev: 6. nov 2021, 00:23 Jeg har netop testet appen på et Philips OLED705 med Dune. TV'et viste at det modtog både Dolby Vision og Atmos signal. Ved ikke om det betyder, at Atmos virker på appen til Android TV, for jeg har ikke Atmos-udstyr.
OLED705 skulle også kunne modtage og dekode Dolby Atmos til de indbyggede TV-højttalere. Det får man naturligvis ikke meget ud af, men det lyder da som om, at der er hul igennem, hvis du senere vil tilkoble eksternt lydudstyr :)
#336539
Jeg kan ikke huske om jeg fik delt dette svar fra YouSee, som vi modtog umiddelbart op til lanceringen af HBO Max.

"Det er korrekt, at man fra den 26. oktober og i en periode frem vil skulle tilgå indholdet på HBO Max vis HBO’s egen platform. På længere sigt arbejder vi dog på at sikre en forsat god integration i YouSee’s apps og tv-boks."
Af Brian E
#336550
Rasmus Larsen skrev: 9. nov 2021, 04:46
Brian E skrev: 6. nov 2021, 00:23 Jeg har netop testet appen på et Philips OLED705 med Dune. TV'et viste at det modtog både Dolby Vision og Atmos signal. Ved ikke om det betyder, at Atmos virker på appen til Android TV, for jeg har ikke Atmos-udstyr.
OLED705 skulle også kunne modtage og dekode Dolby Atmos til de indbyggede TV-højttalere. Det får man naturligvis ikke meget ud af, men det lyder da som om, at der er hul igennem, hvis du senere vil tilkoble eksternt lydudstyr :)
Jeg har godt nok returneret TV'et, men det betyder vel, at Android TV-appen kan håndtere både Dolby Vision og Atmos. Det mener jeg at have læst ikke var tilfældet.
#336571
Hvis I savner inspiration til tv-kiggeri i weekenden, så kommer HBO Max's første danske serie på søndag. Den hedder Kamikaze. Vi har ikke set noget af den, men har modtaget en del materiale fra HBO, der ser Kamikaze som en større satsning ikke bare i Danmark men også internationalt.

Ligesom HBO Nordic, så fremgår HBO Max's nyheder i øvrigt af Streaming-kalenderen.

- "Kamikaze, som er HBO Max's første danske serie, er en ny, stærk dramaserie fra HBO Max. Serien følger den 18-årige, fandenivoldske og charmerende Julie på en genopdagelsesrejse, efter at hun har mistet sine forældre og bror i et flystyrt. Pludselig er Julie efterladt alene i et kæmpe palæ med to dyre biler i garagen, og hun har i princippet alt det, andre kun drømmer om: ungdom, skønhed og penge – masser af penge"

Brugeravatar
Af Naiera
#336646
Kamikaze er, ikke overraskende, lavet til at køre med 25 billeder i sekundet. Det kan jeg konkludere baseret på at den kører 50Hz på den amerikanske HBO Marx ;)
#336660
Naiera skrev: 14. nov 2021, 21:39 Kamikaze er, ikke overraskende, lavet til at køre med 25 billeder i sekundet. Det kan jeg konkludere baseret på at den kører 50Hz på den amerikanske HBO Marx ;)
Har du set den? Hvis ja, er den noget værd?
Brugeravatar
Af Naiera
#336661
Jeg så første afsnit. Jeg ved ikke om eller hvornår jeg kommer videre med den. Der er vildt mange andre serier at se.
Af kabri
#336706
Kamikaze er ok men jeg synes Netflix har mere held med deres danske serier. Jeg kunne godt tænke mig noget mere klassisk 'HBOsk' på dansk.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 21