Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hanga
#335994
Dårlig stil at nye kunder får bedre pris end os der har betalt til HBO Nordic i mange år :o
Stadig en flot pris men jeg kan ikke forstå hvorfor nye kunder skal behandles bedre end eksisterende.
Brugeravatar
Af Vailant
#336000
Hanga skrev: 26. okt 2021, 19:36 Dårlig stil at nye kunder får bedre pris end os der har betalt til HBO Nordic i mange år :o
Stadig en flot pris men jeg kan ikke forstå hvorfor nye kunder skal behandles bedre end eksisterende.
Tror jeg opretter en ny konto - det er da totalt nederen at nye kunder skal have det 20% billigere end nuværende kunder.
Opretter bare en ny email og betaler med PayPal i stedet for Visa - så kan de lære det! :D
Jeg kan da godt bruge de 120,- om året til noget andet...
Af steadi
#336002
finnp skrev: 26. okt 2021, 20:32 Underteksterne hos mig står nærmest midt i billedet, hvad sker der?
Samsung F8005+iPad+chromecast
Undertekster står på sin normale plads her. Streamer fra Google TV.

Til gengæld virkede lyden en smule forsinket, men jeg havde hovedtelefonerne på, så måske er det der, at problemet lå.
#336003
Vailant skrev: 26. okt 2021, 20:22
Hanga skrev: 26. okt 2021, 19:36 Dårlig stil at nye kunder får bedre pris end os der har betalt til HBO Nordic i mange år :o
Stadig en flot pris men jeg kan ikke forstå hvorfor nye kunder skal behandles bedre end eksisterende.
Tror jeg opretter en ny konto - det er da totalt nederen at nye kunder skal have det 20% billigere end nuværende kunder.
Opretter bare en ny email og betaler med PayPal i stedet for Visa - så kan de lære det! :D
Jeg kan da godt bruge de 120,- om året til noget andet...
Jeg oprettede en ny konto, og brugte bare det samme dankort. Det virkede fint.
Af finnp
#336006
steadi skrev: 26. okt 2021, 20:39
finnp skrev: 26. okt 2021, 20:32 Underteksterne hos mig står nærmest midt i billedet, hvad sker der?
Samsung F8005+iPad+chromecast
Undertekster står på sin normale plads her. Streamer fra Google TV.

Til gengæld virkede lyden en smule forsinket, men jeg havde hovedtelefonerne på, så måske er det der, at problemet lå.
Surt! Jeg kan skifte til “sænket” på min computer, men det er ikke muligt i appen på iPad. Sikke noget skrammel..
Af Ddur
#336007
Jeg har tidligere anvendt den amerikanske udgave af HBO Max. Det resulterer i, at jeg – når jeg logger ind – bliver præsenteret for de amerikanske pakker og priser (se screenshot nedenfor). Er der nogen, der eventuelt har erfaring med at switche over til den danske udgave? Jeg får (selvfølgelig) ikke lov til at oprette et nyt, dansk abonnement med samme e-mail-adresse. Er jeg nødt til at starte forfra med en ny e-mail-adresse?
Vedhæftede filer
HBO Max.jpg
HBO Max.jpg (212.28 KiB) Vist 1506 gange
Brugeravatar
Af OrigT-Duck
#336011
Imponerende at de udsender HD i hevc, det hjælper godt nok på billedkvaliteten. Jeg prøvet lige his dark material på Shielden her hjemme. Kan ikke tage nogle målinger, men den er ikke skudt helt ved siden af blu-ray når jeg sammenligner første sæson jeg har på blu-ray
Af steadi
#336012
Andre der oplever svingende stabilitet på Google TV?

Det startede godt, men nu crasher app’en for et godt ord, spole stopper afspilningen og ingen lyd, når jeg kører med hovedtelefoner. Nå ja, og ekstremt lang ventetid nogle gange, hvor den bare “tænker”…

Er lidt mindre begejstret for appen end jeg var i starten.
#336013
Ddur skrev: 26. okt 2021, 21:17 Jeg har tidligere anvendt den amerikanske udgave af HBO Max. Det resulterer i, at jeg – når jeg logger ind – bliver præsenteret for de amerikanske pakker og priser (se screenshot nedenfor). Er der nogen, der eventuelt har erfaring med at switche over til den danske udgave? Jeg får (selvfølgelig) ikke lov til at oprette et nyt, dansk abonnement med samme e-mail-adresse. Er jeg nødt til at starte forfra med en ny e-mail-adresse?
Jeg havde lignende udfordringer fordi jeg også har brugt den amerikanske hidtil. Jeg ved ikke præcis, hvad der gjorde udslaget, men jeg lavede ny HBO Max konto, slettede appen, genstartede enhed og geninstallerede app.
Af Ddur
#336016
Rasmus Larsen skrev: 27. okt 2021, 05:54
Ddur skrev: 26. okt 2021, 21:17 Jeg har tidligere anvendt den amerikanske udgave af HBO Max. Det resulterer i, at jeg – når jeg logger ind – bliver præsenteret for de amerikanske pakker og priser (se screenshot nedenfor). Er der nogen, der eventuelt har erfaring med at switche over til den danske udgave? Jeg får (selvfølgelig) ikke lov til at oprette et nyt, dansk abonnement med samme e-mail-adresse. Er jeg nødt til at starte forfra med en ny e-mail-adresse?
Jeg havde lignende udfordringer fordi jeg også har brugt den amerikanske hidtil. Jeg ved ikke præcis, hvad der gjorde udslaget, men jeg lavede ny HBO Max konto, slettede appen, genstartede enhed og geninstallerede app.
Interessant. Lykkedes det dig at oprette den nye HBO Max konto med samme e-mail-adresse?
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 21