Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Waqas
#338398
Så fik man set matrix 4, den tilføjer intet nyt, og forklarer endnu mindre, 4/10

Men i det mindste har hbo efterhånden fået styr på deres encoder, billedet stod skarpt.
Af allo
#338410
jeg så ca.2/3 og så kunne jeg ikke mere...kamp til stregen efter de første 20-25min.

2 (for cgi - som i min verden ikke betyder NOGET SOM HELST hvis historien og alt som hører med til den ikke er god nok)...MAX 2 ud af 10...

katastrofe og typisk money grab rettet mod 00' generation - de (de fleste) ved jo alligevel ikke bedre så for dem er det nok/måske ok
Senest rettet af allo 23. dec 2021, 23:47, rettet i alt 1 gang.
Af Henxian
#338411
Waqas skrev: 23. dec 2021, 11:33 Så fik man set matrix 4, den tilføjer intet nyt, og forklarer endnu mindre, 4/10

Men i det mindste har hbo efterhånden fået styr på deres encoder, billedet stod skarpt.
Hvordan så du den ? :)
Brugeravatar
Af Naiera
#338413
Amerikansk HBO Max eller pirateri.
Brugeravatar
Af bbplayer
#338434
Matrix resurrections er på streaming nu, mærkeligt nok står der den først streames fra 23/1 men det virker altså nu fra Danmark, jeg har ikke VPN

hov, den har ikke danske tekster .
Kun engelsk US og spansk, så det er sgu nok en fejl fra HBOmax . Så se den mens du kan? :)

edit:
Jeg kan ikke finde den på HBOmax via webbrowser, kun HBOmax app på LG TV lige nu :) Så en LG/HBOmax fejl :)
#338436
bbplayer skrev: 25. dec 2021, 18:52 Matrix resurrections er på streaming nu, mærkeligt nok står der den først streames fra 23/1 men det virker altså nu fra Danmark, jeg har ikke VPN

hov, den har ikke danske tekster .
Kun engelsk US og spansk, så det er sgu nok en fejl fra HBOmax . Så se den mens du kan? :)

edit:
Jeg kan ikke finde den på HBOmax via webbrowser, kun HBOmax app på LG TV lige nu :) Så en LG/HBOmax fejl :)
Den er ikke på LG C1. Så kun hos dig. ;)
Brugeravatar
Af bbplayer
#338437
Flemming Larsen skrev: 25. dec 2021, 19:34
bbplayer skrev: 25. dec 2021, 18:52 Matrix resurrections er på streaming nu, mærkeligt nok står der den først streames fra 23/1 men det virker altså nu fra Danmark, jeg har ikke VPN

hov, den har ikke danske tekster .
Kun engelsk US og spansk, så det er sgu nok en fejl fra HBOmax . Så se den mens du kan? :)

edit:
Jeg kan ikke finde den på HBOmax via webbrowser, kun HBOmax app på LG TV lige nu :) Så en LG/HBOmax fejl :)
Den er ikke på LG C1. Så kun hos dig. ;)
Du har ret , hele min HBOmax er på engelsk nu. mærkeligt.
Jeg har da Venner lige ved siden af.
20211225_200003.jpg
20211225_200003.jpg (324.96 KiB) Vist 3340 gange
Det må være HBO som har en fejl, menu er på dansk, under konto står jeg korrekt med dansk info, og betaling sker til HBO Max nordics. og igen IP er altså dansk.

Update:
Jeg dummede mig og valgt "exit" program. for at se om jeg kunne logge ind ign og fortsætte. Nej, det virkede ikke og filmen er nu væk.
Så en fejl hos HBOmax
Af steadi
#338977
Noesitium skrev: 9. jan 2022, 10:11 Mangler i andre også 1. afsnit af sæson 3 i serien The West Wing?
Ja, men det er vist en fejl i nummereringen. “Manchester” er afsnit 1 og 2. Hos Max står de som 2 og 3.
Af Robertkn
#338981
På min gamle dvd-boks var afsnit 1 i sæson 3 et specialafsnit optaget efter 11. September. Det var et afsnit udenfor den normale historie. Det er nok det afsnit der ikke er med på HBO Max.
Jeg oplever naturligvis det samme som i andre.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21