Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#335313
Det var tænkt som "man betaler 79 kroner om måneden for langt mere indhold" :)

Artiklen er også blevet opdateret med blandt andet:
- teaser til Game of Thrones: House of the Dragon,
- flere titler i tabellen
- foto af brugerflade
- information om et introtilbud (afsløret den 26. oktober) mm.
- 3 samtidige streams
- Der kommer funktioner såsom anbefalinger, download til offline-visning, brugerprofiler (op til 5, både til voksne og børn) og forældrestyring
- HBO Max bekræfter "4K UHD" for Norden, men har ikke kommenteret på HDR-formater og Dolby Atmos-lyd, ej heller titler
Af allo
#335316
hvordan hænger det tilbud (12 måneder for prisen på 8 måneder) sammen med Yousee's 'bland selv'?

hvis jeg nu vælger HBO Nordic i dag (inden d.26.) - hører jeg så med til eksisterende abonnenter (sådan så jeg kan droppe HBO Max via Yousee's 'bland selv' og tegne et års tilbuds-abonnement direkte hos HBO?) - eller hvordan ser HBO på det? - kunne I spørger til det?

sådan som det er nu så har man ikke en log-in til HBO Nordic - man logger på Yousee's app og ser HBO Nordic udelukkende via Yousee's app - men det bliver anderledes med Max - her får man en log-in kode og så skal man bruge deres HBO Max egen app - ikke Yousee's
Brugeravatar
Af Naiera
#335320
Ærgerligt, at der ikke lige følger seks point med grundpakken hos YouSee :p
#335332
steadi skrev: 5. okt 2021, 16:11 Jeg kan ikke helt gennemskue om Godzilla vs Kong er en del af lanceringen, kan I afsløre noget der?
Den kommer i hvert fald, men HBO Max har taget forbehold for, at tingene ligger klar på lanceringsdagen. Når den har været ude så lang tid som den har, så tror jeg dog sandsynligheden er god.

Det er nok mere ift. titler om Dune. Baseret på de 45 dage, så vil den først komme nogle dage efter lancering af HBO Max.

allo skrev: 5. okt 2021, 16:44hvordan hænger det tilbud (12 måneder for prisen på 8 måneder) sammen med Yousee's 'bland selv'?
Vi har spørgsmål om vilkårene for årspas og nogle andre punkter hængende hos HBO. De vender forhåbentlig tilbage snarest.
Af allo
#335344
Rasmus Larsen skrev:Vi har spørgsmål om vilkårene for årspas og nogle andre punkter hængende hos HBO. De vender forhåbentlig tilbage snarest.
swweeeeet, tak
Af Fidoble
#335364
Er der nogen der ved om det skal være et aktivt abonnement man skal have på HBO Nordic for at kunne få deres tilbud på et år for 599 kr.? Eller er det mon nok at kunne logge in på HBO Nordic uden at have et aktivt abonnement for at gøre brug af tilbuddet?
Af lunddal
#335365
Rasmus Larsen skrev: 6. okt 2021, 12:32Det er nok mere ift. titler om Dune. Baseret på de 45 dage, så vil den først komme nogle dage efter lancering af HBO Max.
Ved du om Dune rent faktisk kommer 45 dage efter den danske premiere?

Den får først premiere i USA 22. oktober, så det kunne jo tænkes, at det var den dato, de gik ud fra.
#335375
Rasmus Larsen skrev: 7. okt 2021, 15:12 Nej jeg ved desværre ikke noget konkret mht. Dune. Faktisk talte de næsten ikke om den under præsentationen – ej heller Matrix 4.

Måske der kommer en udmelding i morgen, hvor der er (fysisk) HBO Max præsentation.
Vi må håbe, at der kommer gode nyheder.

Er er der ikke nogen steder, hvor jeg kan finde ud af, hvad der kan ses på US udgaven?
#335377
Stream samtidigt på op til 3 af dine yndlingsenheder. Og Tilføj op til 5 profiler til både voksne og børn. Men hvad med enheder, man kan være ind logget på? Som HBO er nu, så kan jeg kun være logget ind på 5 enheder, for eksempel 3 Apple TV og to gange på apps på iPad og iPhone. Og hvis jeg vil logge ind et andet sted, så er jeg nødt til, at logge ud et sted. Bliver det anderledes nu?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21