Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#333803
Der har været snak om, at den europæiske lancering er udskudt til 2022. Jeg har efterspurgt konkret information hos HBO i Norden, som siger:

"Beträffande HBO Max lanseringen i Europa så kan jag inte ge dig mer information just nu än att vissa länder i Europa är berörda av en senare lansering. Vi kommer gå ut med information om allt detta alldeles snart."

De siger, at der kommer en udmeldingen om planerne snart. Det kan vel tippe begge veje.
Af Pelle
#333809
Haster ikke for min skyld. Appen bliver konstant kritiseret, så lad dem endelig få lidt længere tid til udvikle videre på den. Nordic fungerer fint, og 4K-materialet på Max er vist stadig voldsomt begrænset.
Af ZackGem
#333811
HBO Nordic fungere fint? Jeg havde godt hørt at de havde en enkelt tilfreds bruger - Du er så fundet nu :-)
Deres service er en genneført joke. Basisfunktionalitetet er helt væk, og kvaliteten på deres streames er - Efter DR opdaterede DR TV, nok nu den rigeste i hele feltet.
Af steadi
#333816
Zackgem - Jeg kan godt blive lidt trist, hvis en serie eller film, som jeg har set frem til, bliver solgt til HBO Nordic. Det må også være ærgeligt som instruktør at se sit værk blive massakreret i blokke på HBO Nordic.

Jeg håber da, at Max snart kommer og overtager fra Nordic - jeg er i tvivl om Max selv synes, at der kan ske en prisstigning samtidig, men det håber jeg da ikke.
Af Pelle
#333818
ZackGem skrev: 11. aug 2021, 18:36 HBO Nordic fungere fint? Jeg havde godt hørt at de havde en enkelt tilfreds bruger - Du er så fundet nu :-)
Deres service er en genneført joke. Basisfunktionalitetet er helt væk, og kvaliteten på deres streames er - Efter DR opdaterede DR TV, nok nu den rigeste i hele feltet.
Haha. Du har næsten ret, men glemt hvor forfærdelig Viaplay er. Heldigvis virker pause, afspil og spol ganske fint på HBO Nordic. Det er vist en sjældenhed på Max, særligt på Apple tv appen åbenbart. Så jeg kan godt leve med Nordic lidt endnu.
Brugeravatar
Af Naiera
#333819
HBO Max fungerer fint på Apple TV. Appen kunne godt være bygget op lidt bedre, men afspilning fejler intet.
#333820
Der var i USA utilfredshed med, at HBO Max forsøgte at implementere egen videoafspiller, men de er vist gået retræte på den plan igen. Det kom nogenlunde samtidig med, at de lancerede et billigere abonnement med reklamer, så mon ikke de handlede om netop afvikling af reklamer. Ærgerligt når sådanne ting får prioritet ift. teknikken.
Af Pelle
#333824
Ok 🙂 Det er kun fra hvad jeg har læst på r/HBOMax. Gik lige ind og kiggede og de to øverste tråde hedder i skrivende stund “**** the HBOMax App.” og “HBO app is actual garbage”. De to er omkring Roku og Xbox, men der er som sagt også om Apple TV. Prøv at gå ind og læse, det er morsomt hvis man godt kan lide internetgalde.
Af Pelle
#333841
Rasmus Larsen skrev: 12. aug 2021, 08:48 Jeg har ikke prøvet appen på Roku og Xbox, så det skal jeg ikke kunne sige. Den er fin nok på Apple TV – langt bedre end HBO Nordic appen :)
Fedt, glæder mig til at prøve den 🙂 Har jo egentlig en amerikansk iTunes, måske jeg kan lokke min gamle ven derovre til at tegne et abonnement.
Brugeravatar
Af Naiera
#333918
Det var alligevel ikke meget der var galt på Apple TV.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21