Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af steadi
#338279
Rasmus Larsen skrev: 20. dec 2021, 09:01 Det seneste vi har hørt på udbedring af tekniske problemer på Smart TV / Android TV hos HBO Max er "starten af 2022". Det sker i forbindelse med opgradering af tekniske platform.
Tak - det går straks videre til min (lidt irriterede) bekendte :)
Af steadi
#338314
Du hentyder til, at Disney sætter advarsler/tekst inden nogle af deres film?

Jeg forstår ikke helt, at HBO Max repræsentanten totalt afviser at gøre opmærksom på klipningen af filmene, men hvis det ikke er et lovkrav, så er det vel sådan. Omvendt står der næsten altid i film til fly, at de er “tilpasset”…
Af allo
#338315
steadi skrev:Du hentyder til, at Disney sætter advarsler/tekst inden nogle af deres film?
nej - jeg henviser til Disney's propaganda og politiske agendaer (Kina, woke, lbtwgd+/-/:/*, sjw, blm etc.) som de støtter, promoverer og pålægger andre (mens de vælger at censorere og fjerne alt andet) og som er med til at ødelægge samtlige franchises og alt hvad de rører ved/producerer

jeg ser på det på følgende måde (jeg - personligt):
- stopper man ikke HBO i god til så ender på samme måde

mht. hans svar:
- han virkede totalt ligeglad...- og det på en respektløs og uhøflig måde
Af Pelle
#338317
allo skrev: 20. dec 2021, 21:17
steadi skrev:Du hentyder til, at Disney sætter advarsler/tekst inden nogle af deres film?
nej - jeg henviser til Disney's propaganda og politiske agendaer (Kina, woke, lbtwgd+/-/:/*, sjw, blm etc.) som de støtter, promoverer og pålægger andre (mens de vælger at censorere og fjerne alt andet) og som er med til at ødelægge samtlige franchises og alt hvad de rører ved/producerer

jeg ser på det på følgende måde (jeg - personligt):
- stopper man ikke HBO i god til så ender på samme måde

mht. hans svar:
- han virkede totalt ligeglad...- og det på en respektløs og uhøflig måde
Okay, så du har nogle politiske holdninger der siger at homoseksuelle, minoriteter og andre ikke skal ses, men holdes ude af film og medier. Men hvad har det at gøre med HBO Max’ selvcensur?
Af allo
#338320
Pelle skrev: Okay, så du har nogle politiske holdninger der siger at homoseksuelle, minoriteter og andre ikke skal ses, men holdes ude af film og medier. Men hvad har det at gøre med HBO Max’ selvcensur?
venligst lad være med at tale og konkludere på mine vegne - er du i tvivl: så SPØRG!

ellers så kan jeg sige:
- nej, de SKAL IKKE holdes ude - på ingen måde...men man skal være totalt blind og tabt bag en vogn hvis man ikke kan se hvad bl.a. Disney har gang i og hvor meget de har ødelagt (100% unødvendigt) på så kort tid bl.a. ved at implementere og pålægge deres agendaer ALT hvad de klistre deres navn på (film, serier, voksen SAMT børneindhold og U name it)

og LÆS mit/andres svar/indlæg da der tydeligt fremgår hvordan JEG (efter !min! mening) ser på det:
citat:
jeg ser på det på følgende måde (jeg - personligt):
- stopper man ikke HBO i god til så ender på samme måde
Brugeravatar
Af Naiera
#338321
:s
Af Pelle
#338325
allo skrev: 21. dec 2021, 00:22
Pelle skrev: Okay, så du har nogle politiske holdninger der siger at homoseksuelle, minoriteter og andre ikke skal ses, men holdes ude af film og medier. Men hvad har det at gøre med HBO Max’ selvcensur?
venligst lad være med at tale og konkludere på mine vegne - er du i tvivl: så SPØRG!

ellers så kan jeg sige:
- nej, de SKAL IKKE holdes ude - på ingen måde...men man skal være totalt blind og tabt bag en vogn hvis man ikke kan se hvad bl.a. Disney har gang i og hvor meget de har ødelagt (100% unødvendigt) på så kort tid bl.a. ved at implementere og pålægge deres agendaer ALT hvad de klistre deres navn på (film, serier, voksen SAMT børneindhold og U name it)

og LÆS mit/andres svar/indlæg da der tydeligt fremgår hvordan JEG (efter !min! mening) ser på det:
citat:
jeg ser på det på følgende måde (jeg - personligt):
- stopper man ikke HBO i god til så ender på samme måde
Jeg aner ikke hvad du mener Disney har ødelagt eller hvordan, men jeg er da nysgerrig. Desværre er det nok lidt en afsporing af diskussionen.
#338327
Rasmus Larsen skrev: 18. dec 2021, 14:51 Vi har ikke hørt noget fra HBO Max i Danmark om, at premieren er fremrykket herhjemme. Meldingen er stadig, at der går 45 dage fra biografpremiere, men jeg tjekker igen med dem på mandag.

Hvis de holder fast i de 45 dage, så er spørgsmålet jo om det gælder fra den 22. december eller fra den nye biografpremiere.
De 45 dage gælder stadig fra den 22. december oplyser HBO i Norden.

Ny biograf-nedlukning udsætter dansk premiere på 'The Matrix 4'
Brugeravatar
Af Naiera
#338366
Øh, der står jo at den kommer på Blockbuster.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21