Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#343812
De skulle lige tage at få styr på noget 4K til serier før det der nye GoT kommer om en måned.
Af steadi
#343935
Rasmus Larsen skrev: 22. jul 2022, 08:56
Naiera skrev: 21. jul 2022, 11:52 De skulle lige tage at få styr på noget 4K til serier før det der nye GoT kommer om en måned.
;)

'Game of Thrones' & 'House of the Dragon' på HBO Max i 4K HDR, Atmos
De håber vel, at folk pludselig begynder at se GoT igen, men jeg tillader mig at have min tvivl om det virker. Synes ikke jeg kan huske en nylig serie, der så hurtigt forsvandt igen fra “scenen”. Men ret mig endelig, hvis jeg husker forkert.
Af Fidoble
#344650
allo skrev: 21. aug 2022, 11:42 det lyder lidt voldsomt...(inkl. det med 'Harry Potter' og '...That includes 20 original HBO Max shows, including teen drama...' https://variety.com/2022/tv/news/hbo-ma ... 235344286/ )

https://variety.com/2022/digital/news/h ... 235345685/
Jeg er ikke sikker på jeg helt forstår... De vil gerne smelte deres indholdskataloger sammen ved at fjerne indhold fra HBO Max?
Af steadi
#344654
Rasmus Larsen skrev: 22. aug 2022, 11:00 Det er en stor spareøvelse efter fusionen. Ved at fjerne indhold sparer de åbenbart penge på rettighedsbetaling, selvom noget af indholdet er markedsført som "HBO Max originals".
Tror det er heldigt, at Game of Thrones, Chernobyl og The Last of Us er pre-fusion, for HBO’s serier kan vist ikke undgå at blive påvirket af fusionen.
Af allo
#344657
Fidoble skrev: 22. aug 2022, 09:16 Jeg er ikke sikker på jeg helt forstår... De vil gerne smelte deres indholdskataloger sammen ved at fjerne indhold fra HBO Max?
jeg kan på ingen måde se at det med at fjerne så vigtige titler som bl.a. 'Harry Potter' og 'Sesamy street' skulle være et godt strategisk træk fra deres side...fusion eller ej...

der er tale om et 'uerstattelige' (for mange) indhold

noget andet af det som jeg PÅ...INGEN...MÅDE forstår, det er det med 'Batgirl'...- jeg køber SLET IKKE deres forklaringer vedr. hvorfor den IKKE bliver til noget...

uanset hvor meget det ville koste dem at producere filmen (ca.90 millioner dollars) og at den har overskredet budgettet - det holde bare ikke da de (uanset hvad) ville kunne få det hele plus det løse tilbage - især hvis de skulle vise filmen i biograferne!
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21