28. jun 2021, 08:56
#332605
Hej
Jeg har den nye ATV 4K 2021 og bruger blandt andet TV2 Play til både arkiv og live indhold.
Jeg har, bl.a herinde, kunne læse mig til at TV2 Play ikke er den bedste og mest stabile streamingstjeneste der findes :-)
Men men - vi kan ikke undvære noget af det indhold de viser, så jeg har behov for den.
På ATV kører jeg med de anbefalede indstillinger, begge match funktioner og 4K SDR 50Hz.
Problemet er, at jeg oplever at jeg får sort skærm når jeg starter afspilning, både live og arkiv.
Lyden på indholdet er i baggrunden, men ellers sort skærm.
Jeg har haft kontakt til TV2 Play support på et tidspunkt, og jeg blev opfordret til at slette app'en helt, tage strømmen fra ATV i 5 min og geninstallere app'en.
Ganske rigtigt - så virkede både live og arkiv nu også med billede.
Efter et par dage kan det samme være sket igen.
Er der nogen som har oplevet dette før og ved hvad det kan skyldes?
Det virker til at TV2 Play godt kender til problemet eftersom supporteren var rimelig hurtig med løsningsforslaget.
Men, er der noget i min ende jeg kan gøre?
Jeg har prøvet at slå automatisk opdatering af apps og opdatering af apps i baggrunden fra.
Ha' en rigtig god mandag :-)
Jeg har den nye ATV 4K 2021 og bruger blandt andet TV2 Play til både arkiv og live indhold.
Jeg har, bl.a herinde, kunne læse mig til at TV2 Play ikke er den bedste og mest stabile streamingstjeneste der findes :-)
Men men - vi kan ikke undvære noget af det indhold de viser, så jeg har behov for den.
På ATV kører jeg med de anbefalede indstillinger, begge match funktioner og 4K SDR 50Hz.
Problemet er, at jeg oplever at jeg får sort skærm når jeg starter afspilning, både live og arkiv.
Lyden på indholdet er i baggrunden, men ellers sort skærm.
Jeg har haft kontakt til TV2 Play support på et tidspunkt, og jeg blev opfordret til at slette app'en helt, tage strømmen fra ATV i 5 min og geninstallere app'en.
Ganske rigtigt - så virkede både live og arkiv nu også med billede.
Efter et par dage kan det samme være sket igen.
Er der nogen som har oplevet dette før og ved hvad det kan skyldes?
Det virker til at TV2 Play godt kender til problemet eftersom supporteren var rimelig hurtig med løsningsforslaget.
Men, er der noget i min ende jeg kan gøre?
Jeg har prøvet at slå automatisk opdatering af apps og opdatering af apps i baggrunden fra.
Ha' en rigtig god mandag :-)