Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fuggibuggi
#332046
Hej.

Er der nogen, der kan streame EM i 4k HDR? Evt med bbc iplayer..
Hvis I har fået det til at virke, hvordan har I så gjort?
Brugeravatar
Af Naiera
#332058
Viaplay
Brugeravatar
Af Naiera
#332062
Viaspil
Af lennon
#332063
Øhhh , mig bekendt streames EM bold via ViaPlay/(Spil) "kun" i 4k - og desværre IKKE i HDR ?
Af mbm
#332071
og deres 4K stream er helt ubegribeligt ringe... desværre.
Derfor ser jeg bold på DRTV.
Af Fidoble
#332072
mbm skrev: 14. jun 2021, 08:37 og deres 4K stream er helt ubegribeligt ringe... desværre.
Derfor ser jeg bold på DRTV.
Hvor ser du EM i 4K? Her i huset ser EM via Viaplay klart bedre ud end via DR...
Af Fidoble
#332077
Rasmus Larsen skrev: 14. jun 2021, 08:50 Jeg synes, at 4K hos Viaplay er blevet bedre i de seneste par kampe. De første dages kampe så ud til at have problemer fra signal-leverandøren.
Okay, det har jeg ikke lagt mærke til.
Jeg kunne dog ikke se kampen færdig mellem Danmark og Finland i 4K, det var som om "kanalen" ikke var tilgængelig efter den lange pause efter Eriksens forfærdelige uheld.
Af Beckham
#332080
Fik ikke lige se 4k de første par dage, så kan ikke lige sammenligne. Men så noget 4K igår på V UHD kanalen og det ser da ok ud, men det står bestemt ikke så skarpt som f.eks. Superliga og PL kampene.
Af Fidoble
#332082
Beckham skrev: 14. jun 2021, 10:03 Fik ikke lige se 4k de første par dage, så kan ikke lige sammenligne. Men så noget 4K igår på V UHD kanalen og det ser da ok ud, men det står bestemt ikke så skarpt som f.eks. Superliga og PL kampene.
Jeg er en af dem der ikke ser fodbold bortset fra slutrunder som EM og VM, så jeg er ikke den bedste til at vurdere kvaliteten :)
Men den superliga kamp jeg har set via Discovery+ var mildest talt i elendig kvalitet og det jeg har set indtil videre af EM i 4K via Viaplay på en ATV 4K (2021) er en verden til forskel.
Af Beckham
#332083
Har Discovery fået 4K på deres streaming?

Anyway...nogle som har set 4K både via Viaplay og V UHD kanalen? Jeg selv har kun set via V UHD kanalen. Spekulerer bare lidt på om der uden for EM er en væsentlig forskel på de to? Har bemærket at Viaplay logoet er kommet på på UHD kanalen og det har jeg aldrig set før. Mistænker lidt at man bare har kørt streaming signalent 1-1 over på UHD kanalen og dermed kører efter laveste fællesnævner.
Af mbm
#332085
Fidoble skrev: 14. jun 2021, 08:45
mbm skrev: 14. jun 2021, 08:37 og deres 4K stream er helt ubegribeligt ringe... desværre.
Derfor ser jeg bold på DRTV.
Hvor ser du EM i 4K? Her i huset ser EM via Viaplay klart bedre ud end via DR...
Viaplays app på apple tv
Af mbm
#332086
Fidoble skrev: 14. jun 2021, 09:05
Rasmus Larsen skrev: 14. jun 2021, 08:50 Jeg synes, at 4K hos Viaplay er blevet bedre i de seneste par kampe. De første dages kampe så ud til at have problemer fra signal-leverandøren.
Okay, det har jeg ikke lagt mærke til.
Jeg kunne dog ikke se kampen færdig mellem Danmark og Finland i 4K, det var som om "kanalen" ikke var tilgængelig efter den lange pause efter Eriksens forfærdelige uheld.
nej det er så andet problem selve tekniken i at afspille det 4K stream er lidt "bøvlet"
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12