Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#328904
what-is-peacock-everything-about-the-nbcuniversal-streaming-service.jpg
what-is-peacock-everything-about-the-nbcuniversal-streaming-service.jpg (14.32 KiB) Vist 2034 gange
Der var ikke umiddelbart en tråd dedikeret til denne, indtil videre, amerikanske tjeneste, så jeg måtte lige lave en :D

Det er en lidt anderledes tjeneste, med en prisstruktur der er mindre gennemskuelig end hos de andre. Man kan gratis se en række film og serier, men store dele af biblioteket skal man betale for at få adgang til.

For $5 om måneden kan man se alt og for $10 om måneden forsvinder reklamerne.

Hovedårsagen til denne tråd er dog at jeg ville anbefale Resident Alien :p Den er tilsyneladende helt gratis at se, og på fem ugers forsinkelse. Der er tre-fire reklamepauser på 45 sekunder hver.

Det kræver selvfølgelig en amerikansk iTunes-konto at downloade appen og noget DNS eller VPN at kunne bruge den.
#328905
Jeg havde den inde i en periode på boksen herhjemme, men må indrømme, at reklamepauserne i indholdet var lidt for forstyrrende. Så jeg bruger ikke længere Peacock.

Det eneste vi foreløbigt ved mht. dansk lancering er, at NBCUniversal har sagt, at Peacock kommer til Europa og andre regioner. De har ikke sat dato eller årstal på.

Jeg kan forestille mig, at en eventuelt dansk udgave bliver uden det gratis reklameabonnement.
#328907
Det er heller ikke en tjeneste jeg kommer til at bruge så meget. Ikke med reklamer over det hele, i hvert fald.
#328923
Men altså... ;)
MV5BYTFkNDFhZGEtZjA2Ni00M2Q4LWFlMWEtZGFhMmM0MWJkNDQ0XkEyXkFqcGdeQXVyMTEyMjM2NDc2._V1_.jpg
MV5BYTFkNDFhZGEtZjA2Ni00M2Q4LWFlMWEtZGFhMmM0MWJkNDQ0XkEyXkFqcGdeQXVyMTEyMjM2NDc2._V1_.jpg (454.2 KiB) Vist 1968 gange
#329566
Peacock lavede i øvrigt en kæmpe sviner med hensyn til Resident Alien, her i forrige uge.

Da sjette afsnit blev lagt op var hele serien lige pludselig Premium! ;;)

Virkelig løjerlig måde at køre en streaming-tjeneste på.
#329569
Det er også den streaming-tjeneste med den mest komplicerede betalingsmodel. Det er selvfølgelig på overfladen til at finde ud af, men når en serie pludselig og uden varsel går fra gratis til premium, så ved man jo ikke hvor man har dem.