Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af OleA
#328219
Er der nogle med Google Chromecast med Google tv som har problemer med HBO Nordic appen? Alle film og serier hakker voldsomt og umulige at se. Alle andre apps virker fint. Det kan jo næppe være forbindelsen, da Netflix kører problemfrit i 4K.

Jeg har ingen problemer med hbo på andre enheder. Ej heller på Nvidia Shield.
Brugeravatar
Af JesperHansen1
#328994
Jeg oplever det samme!
Først troede jeg det var når jeg spillede 5.1, men nu oplever jeg det også uden.
Hvis jeg starter en afspilning i stereo hakker det. Hvis jeg skifter over til 5.1, og tilbage igen, kan jeg afspille i stereo uden problem.

Jeg vil gerne afspille i 5.1 audio. Derfor castet jeg mit telefon's hbo app. til TV'et, hvilket ikke hakker!

Der er et problem relateret til app'en, da jeg ikke oplever det andre apps end hbo.
Af steadi
#328997
Nu har HBO Nordics app altid været varierende grader af dårlig (i hvert fald på et Samsung tv), men har I prøvet at kontakte HBO på Facebook?

Når det er sagt, så synes jeg ikke, at man hører særligt positive ting om HBO Max' app :)
#328998
HBO Max app'en er næsten lige så ringe, men den har dog adgang til "næste afsnit" af en serie og ikke blot til det du lige har set. Der må være et sæt globale regler for app-udvikling internt hos HBO, som dikterer, at app'en ikke må være for brugervenlig.
Af steadi
#328999
Torben Rasmussen skrev: 29. mar 2021, 08:45 HBO Max app'en er næsten lige så ringe, men den har dog adgang til "næste afsnit" af en serie og ikke blot til det du lige har set. Der må være et sæt globale regler for app-udvikling internt hos HBO, som dikterer, at app'en ikke må være for brugervenlig.
"If it works, you've done it wrong."
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#329000
Jeg oplever det samme. At dømme ud fra de mange meldinger fra ejere af Chromecast med Google TV, så tror jeg, at det er et generelt problem hos HBO. Og desværre tror ikke ikke, at de kaster ekstra penge efter udviklingen af HBO Nordic nu hvor HBO Max står til at overtage i andet halvår.
Af steadi
#329001
Rasmus - er HBO Nordic undtagelsen, der bekræfter reglen (at apps'ne faktisk virker på Google TV), eller er det svingende?

I havde en nyhed for nogle måneder siden om, at Disney+ havde kørt i 1080p i et stykke tid, men ved ikke om det har ændret sig?
Af hautopp
#329013
Anvender selv DR TV, TV2 Play, Disney+, HBO Nordic, Viaplay, Apple TV og hayu.

Eneste app der driller er HBO's - selv når man har haft lukket ned og starter med en udsendelse man var igang med så hakker/ligger udsendelsen. Har dog fundet ud af, at det retter sig, bare man spoler et enkelt sekund frem...
Af OleA
#329016
Tak for tippet mht til at spole. Men ret besynderlig fejl. Når appen virker fint på Nvidia Shield. Generelt synes jeg at Android Tv er bedre på Shield end Google TV er på deres egen chromecast.
Af steadi
#329017
Nå, nu kunne jeg ikke holde længere. Et styks Chromecast with Google TV på vej. Så må vi se hvordan den funker.
HBO Nordic fungerer heldigvis stadig nogenlunde på tv’et.

Vi har vel ikke hørt mere end efterår 2021 ift. HBO Max?