Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Planlægger du at tegne abonnement på Paramount+

#334108
hautho13 skrev: 5. aug 2021, 10:31 Det er lidt mærkeligt med Paramount+ købt gennem Appletv (Itunes)

Der skulle være en mulighed for at logge på appen ved at trykke på "Restore purchase" under linket "purchased through Itunes?"

Når jeg gør det melder appen: Restore failed, no existing subscription found

Meget mærkeligt, har skrevet frem og tilbage med dem, men der kommer kun kryptiske svar tilbage
elcom skrev: 4. maj 2021, 09:49 Jeg sendte en forespørgsel til Paramount+, om man kunne gøre brug af deres app, hvis man havde oprettet abonnement via AppleTV+ app'en.

Fik nedenstående svar, ser ikke ud til at det er muligt. De ser det som to forskellige abonnementer.
If you purchased a Paramount+ subscription using the Paramount+ app for iOS, Roku, Android, or Amazon Fire TV, you won’t be able to access Paramount+ through the Apple TV app or the Paramount+ Channel on Apple TV devices. A Paramount+ app subscription is unrelated to a Paramount+ Channel subscription on Apple TV. Channels purchased directly through Apple TV are accessible in the Apple TV app, on supported devices for Apple TV app. To use Paramount+ in the Apple TV app, you’ll need to purchase the Paramount+ Channel subscription through Apple TV app.
Hej.
Jeg var ude for det samme. Da jeg abonnerede i foråret virkede det både på Paramount+ appen og i tv appen. Så fornyede jeg abonnementet i Indstillinger på iPhone, og så ville det kun virke i tv appen. Jeg Rapporterede et problem og skrev sammen med Apple support, da jeg i første omgang ikke ønskede at ophæve købet, men at få det til at virke. Det kan åbenbart ikke lade sig gøre, så jeg fik pengene tilbage.
#339606
Har ikke fundet Paramount+ app på mit LG C1, skulle være tilgængelig på tv fra 2018 og web os 4.0,
syntes ikke air play virker stabilt, man bliver smidt af og herefter går appen i sort og man skal slette den og installere igen på sin Iphone/Ipad.
#341417
Man kan i øvrigt få adgang til den amerikanske udgave med et dansk abonnement, men på Apple TV, i hvert fald, kræver det at man henter den amerikanske app. Så nu har jeg to P+ apps :p

Det lyder måske ikke voldsomt interessant, men på amerikansk Paramount+ kan man se CBS live, hvilket var ekstremt nødvendigt for mig i de foregående weekender, med mit holds kampe i NCAA turneringen, som de altid puttede på CBS i stedet for den dertil indrettede app.