Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#324871
Jeg ved ikke om jeg kunne trække den fulde båndbredde via den DNS jeg bruger, men jeg synes ikke kvaliteten var noget at juble over. Der er synlig forskel op til iTunes og ATV+.
Brugeravatar
Af Naiera
#324873
Jeg ved ikke hvad du har set, men f.eks. The Flight Attendant er fuldt på højde med de bedste af de andre tjenester. Det bekræfter tallene jo også.
#324877
Jeg taler udelukkende om Wonder Woman 1984 ift 4K DV på iTunes, Disney eller ATV+. HBO’s HD serier er stadig ganske fine, og især målt ift den Nordiske pendent. En serie som GoT burde man næsten se igen på Max alene pga båndbredden.
Brugeravatar
Af Naiera
#324882
Eller Blu-ray :p
Af allo
#324886
Torben Rasmussen skrev:Så skal jeg jo rejse mig for at skifte sæson?!?
det er (stadigvæk) både sundt og godt at bevæge sig én gang imellem :-D
Brugeravatar
Af Naiera
#324887
Torben Rasmussen skrev: 26. dec 2020, 22:32 Så skal jeg jo rejse mig for at skifte sæson?!?
Du skal sørme rejse dig hvert andet eller tredje afsnit!
Af Supergris
#330394
Naiera skrev: 2. dec 2020, 06:35 Det er blandt andet derfor jeg købte en måned forleden.
Jeg er desværre bange for, du bliver slemt skuffet, men jeg har taget fejl flere gange før, når det gælder smag og behag, men jeg er typen, der ikke mener en film er god, blot fordi billede og lyd er i top, eller skuespillerne ser godt ud (her tænker jeg i særdeleshed på Gal Gadot), selvom det naturligvis giver et skub i den rigtige retning. :)

Jeg var ret underholdt ved den første Wonder Woman, men denne er der ikke meget kød på, hvilket de fleste anmeldere og seere i overvejende grad giver mig medhold i, alligevel er det vel én af de film, man "skal" se alligevel?
Brugeravatar
Af Naiera
#330395
Nu er det efterhånden pænt lang tid siden... De sidste to film jeg så på HBO Max var Godzilla vs Kong og Mortal Kombat :p
Brugeravatar
Af Naiera
#330409
Jeg så den før alle blev sure på den, og jeg synes den er bedre end sit ry. Jeg afsiger endelig dom når jeg får købt og set den på Blu-ray :p