Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bimbobo
#316046
Hej
Er det et kendt problem, at yousee kanaler og films i appen for Android TV er mange gange ude af synk mellem stemme og billedet?

Jeg oplever ikke det samme med appen på tablet eller mobil, men på TV der køren Android 9 gør det.

Jeg har sat TV på WiFi 5GHZ med fiber på 1000/1000 mbit og ping på 0ms til Waao sever på speedtest. Så det er ikke forbindelsen, der er galt med. No issue med lag eller andre ting på PS4 som min søn bruger til at spille online.

Det er ikke altid, men tit.

Kvaliteten af fodbold specielt på TV3 sprot, Max og TV3+ er også middelmodig, synes jeg.

Hvad er jeres erfaring?
Af bimbobo
#316060
Jeg har lånt et TV fra en ven, mens jeg venter på et nyt, en Philips (ved ikke modellen) men fra sidste år.

Spørgsmål er relateret kun til Yousee apps kvalitet ift. streaming af film og sport.

Takker
Af henrik.yde
#316061
Hvis vi skal hjælpe dig er vi nødt til at kende modellen, og det står på bagsiden af TVet.
Brugeravatar
Af bbplayer
#316062
bimbobo skrev: 20. jun 2020, 15:11 Jeg har lånt et TV fra en ven, mens jeg venter på et nyt, en Philips (ved ikke modellen) men fra sidste år.

Spørgsmål er relateret kun til Yousee apps kvalitet ift. streaming af film og sport.

Takker
Og app afspejles af tv's alder og hvad som kører på tv, når den app startes osv. Måske har andre erfaring med yousee app og Philips tv og hvorfor den måske ikke kører optimalt.

Hvis en PS4 kan afspille optimalt som du mener, og datastream er den samme på AndroidTV, så må der jo være en mangel.
Af bimbobo
#316063
Tak...

Så må vi vente det nye for en bedre vurdering.

Dog har jeg læst andre steder, at der er folk der klager over manglende kvalitet og synk issues, uafhængigt af TV modellen.

Jeg troede, at det ikke var TV'et men selve appen og dens bitrate.
Af bimbobo
#316093
Er der for resten nogen, der har direkte erfaringer med Telia TV og deres tv boks? Jeg læser deres hjemmesidens vejledning og hvad den kan, men jeg vil gerne evt. høre fra nogen, der har eller har prøvet.

Takker