Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af VoWo
#311266
Hej
har nogen erfaringer, hvad er bedst at bruge: AppleTV4 eller Chromecast til min "ikke-smart-TV"?
Folk har jo en masse problemer med det (trustpilot).
Tak for hjælpen!
Brugeravatar
Af bbplayer
#311342
Hvis vi antager du ikke har haft Dplay før, så er det måske en dyr investering at købe ATV for at afprøve det i et måned, så vil en Chromecast da være en god start i forlængelse af en mobil telefon som du måske har testet det på og har levet med indtil nu.

Vil du udvide, så kan du se på de dyre løsninger men det giver jo klart en højere start pris, hvis du alligevel ikke gider det.
Af VoWo
#311351
Mange tak for jeres svar.
Ja, det er første gang, jeg skal bruge Dplay.
Efter alle de negative anmeldelser på Trustpilot vil jeg bare gøre det rigtig, uanset hvad det koster, det skal bare virke.

Jeg vil købe det og bruge det, da jeg savne utrolig meget Discovery (er Yousee kunde).

Et dumt spørgsmål af en uvidende: skal man bruge en Apple smartphone for at kunne bruge ATV?
Af sephia1
#311352
Nej det skal du ikke.
Apple tv, fungere jo ligesom en smartphone mht apps., så det nærmest bare plug and play med et hdmi stik i dit tv.
Du skal så lave en konto hos Apple, da du henter apps i app store