Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#306200
Mit hold spiller i morgen nat, så jeg håber ESPN kører ordentligt til den tid :p
Brugeravatar
Af bendix
#306222
Nemt og bekvemt automatisk fornyelse af abonnement på Disney + via min US ITunes konto.

Vil også tilføje at det hele kører meget stabilt på SmartDNS, afspiller hver gang uden loadingtid. Crasher aldrig eller noget. Super App til ATV
Brugeravatar
Af bendix
#306564
Spørgsmålet er om man har brug for det så længe, eller. Jeg har ikke. Når Disney + kommer på dansk. Så regner jeg med at gøre den til dansk. Medmindre jeg kan beholde US prisen samtidig med at have dansk indhold.
Brugeravatar
Af Naiera
#306566
jilech skrev: 29. nov 2019, 13:17 SmartDNSProxy har 80% life-time rabat på deres 36 mdr abonnement.
36 mdr til 35,28 dollars.
Det er selvfølgelig en rigtig fin pris, og noget billigere end Getflix. Selvom man så blev nødt til at skifte tjeneste en dag, så er det ikke engang så stort et tab ;;)
Brugeravatar
Af Naiera
#306567
Naiera skrev: 26. nov 2019, 04:01 Mit hold spiller i morgen nat, så jeg håber ESPN kører ordentligt til den tid :p
I forgårs lukkede de så for adgangen :(
Af UlrikR
#306835
Jeg har nu haft Disney+ siden launch med Getflix. Har fin adgang via DNS. Dog er videokvaliteten uhyre dårlig. Jeg har tastet Getflix DNS ind i ATV4K og har som nævnt fin adgang til tjenesten. Jeg har en 50/10 linie, og måler 42/10 på ATV4K, så der er fint hul igennem. Netflix og Itunes er knivskarpt og med god lyd. Det er kun Disney+, der er problemer med. Har andre problemer med videokvaliteten på Disney+? Det er meget pixeleret og uskarpt. Synes det var fint i starten, men de seneste par uger er det virkeligt blevet dårligt. Det er ikke kun i starten inden den har buffer'et ordentligt - det er konstant.
Af UlrikR
#306838
Min projektor viser, at den modtager 4K i HDR (feks ved afspilning af The Mandalorian), men billedet virkeligt dårligt. Meget værre end HBO Nordic - hvilket siger en del:-) Kan selvfølgelig være, at det er ATV, der opskalerer til 4K.
Brugeravatar
Af Naiera
#306845
Rasmus Larsen skrev: 3. dec 2019, 10:35 Det er endnu ikke lykkedes mig at få den over 1080p med smartdnsproxy. Jeg ved ikke om det er relateret til DNS-opsætningen eller om det er Disneys servere der kæmper.
Der var også for meget knas med kvaliteten til at jeg gad se Noelle i aftes. Oftest lignede det noget der var løgn, med enkelte peaks i hvad der nok var 1080p. Der var også lidt knas med fjerde afsnit af The Mandalorian i fredags, men for det meste var kvaliteten som den burde være.

ESPN og Hulu virker ellers fint, og det er jo også en slags Disney. Det kan være, at vi bliver nødt til at vente til D+ kommer til Danmark, før vi konsekvent kan få ordentlig kvalitet :( Men det kørte altså fint de første par uger.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8