19. nov 2019, 13:14
#305652
Jeg bemærke dog, at de i opdateringen siger, at Channel Group D skal sættes til US. Jeg fik over chatten at vide, at den skulle stå til Holland. Det prøver jeg at ændre.
lommeregner skrev: ↑18. nov 2019, 14:21Det lyder underligt at du har problemer... Jeg kan koble på hver gang på min ATV 4K. Jeg har indtastet Dns fra Smartdnsproxy direkte i min router og også på min ATV 4K og kører kablet. Jeg får 4K Dolby Vision og Atmos på de film og serier, som har det.Ja det er lidt spøjst for smartdnsproxy virker gnidningsfrit med de andre amerikanske tjenester, som jeg har koblet op.
Fra smart dns proxy:
#DisneyPlus UPDATE (1/2)
Our tests show that Disney+ is working properly. Please make sure you have a proper configuration (no IPv6 enabled, Channel Group D set to US, IP activated in our system, DNS set up, cleared cache of a browser/device after unsuccessful attempts, etc.).
Jeg bemærke dog, at de i opdateringen siger, at Channel Group D skal sættes til US. Jeg fik over chatten at vide, at den skulle stå til Holland. Det prøver jeg at ændre.