Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DanielPT
#305171
Hej alle.

Jeg har prøvet i dag med diverse vpn tjenester igennem Holland med den cykler bare rundt på signup siden.

Nogen der har haft held med det?

Mange tak.
/Daniel
Af LHM
#305180
Jeg kom fint igennem til den amerikanske med nordpn, for et par dage siden. Jeg mangler dog et amerikansk kreditkort for at kunne oprette en brugbar konto. Alt sammen ligegyldigt hvis filmafspilningen ikke vil starte.
Er der nogen der ved hvordan man betaler som pc bruger uden apple konto?
Af DanielPT
#305183
Rasmus Larsen skrev:Vi fik adgang til den hollandske del sådan her: viewtopic.php?f=25&t=48756
Jeg ved ikke om tricket stadig virker.

Vi har også adgang til den amerikanske nu, men videoafspilning vil dog ikke starte, og så er det jo ikke særlig fedt...
Hej Rasmus.

Det dejligt i laver en guide men den er MEGET apple møntet. Så kan ikke bruge den til ret meget :)
Af katbird
#305191
Så er der hul igennem via SmartDnsProxy og vpn på iPad ->Airplay til ATV4
[edit] har fået det til at virke også med kun dns service kørende,og det virker også med Disney+ app på ATV4?
Ser The Mandalorian ,muligt at vælge dk undertekster
Billede
0802D3EC-1570-4AFE-96AE-96F634F0CD43.jpeg
0802D3EC-1570-4AFE-96AE-96F634F0CD43.jpeg (168.02 KiB) Vist 5387 gange
Senest rettet af katbird 12. nov 2019, 18:58, rettet i alt 3 gange.
Af peter.madsen1
#305193
kan jeg bruge mit danske apple id sammen med den metode katbird?

Og måske hvis du kunne gå lidt mere i detaljer kunne sindsygt godt tænke mig at få mit op at køre :D
Af katbird
#305194
peter.madsen1 skrev:kan jeg bruge mit danske apple id sammen med den metode katbird?

Og måske hvis du kunne gå lidt mere i detaljer kunne sindsygt godt tænke mig at få mit op at køre :D
Kræver US iTunes/Apple id for at hente Disney+ app og noget vpn/dns service kørende ,jeg bruger https://www.smartdnsproxy.com/
Senest rettet af katbird 12. nov 2019, 19:27, rettet i alt 1 gang.
Af kamikazedk
#305205
katbird skrev:Så er der hul igennem via SmartDnsProxy og vpn på iPad ->Airplay til ATV4
[edit] har fået det til at virke også med kun dns service kørende,og det virker også med Disney+ app på ATV4?
Ser The Mandalorian ,muligt at vælge dk undertekster
Billede
0802D3EC-1570-4AFE-96AE-96F634F0CD43.jpeg
Hvordan klarer du betaling - skal man ikke have amerikansk kreditkort?

Edit: hvilken dns-tjeneste har du fået det til at virke med direkte via AppleTV appen? Jeg orker ikke AirPlay, det skal fungere direkte:) (+ungerne sidder på ipaden herhjemme :D )
Brugeravatar
Af Naiera
#305221
Det virker også med Getflix.
Brugeravatar
Af Naiera
#305224
Fårk, den er go'.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#305229
katbird: Jeg har prøvet med smartdns her tidlig morgen, men er ikke kommet igennem. Når jeg forsøger at afspille får jeg bare "oh no, something went wrong".

Har du opsat smartdns på en særlig måde? Jeg har prøvet at vælge både Netherlands og Unites States for 'Channel Group D'.
Af kamikazedk
#305238
Naiera skrev:Det virker også med Getflix.
Med amerikansk DNS eller hollandsk?

Jeg kunne ikke lige få det til at virke igår, ved at ændre dns kun på AppleTV. Og havde umiddelbart lidt svært ved at ændre dns på mine router fra hiper...
Af plysgaard
#305243
Jeg downloade bare APK filen på Pureapk, loggede ind med min google konto, og så ville den gerne modtage dansk Visa kort.

Afspilning gik nemt på mobilen med PrivateVpn.com.

Da jeg ville have det over på mit AndroidTv løb jeg ind i problemer. Kunne ikke få en app til at virke. Så tændte for VPN på Tv'et og castede så indholdet fra mobilen.

Jeg roder lige nu med at finde ud af hvordan jeg downloader en original app til Tv'et for så burde det køre uden problemer.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8