Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lommeregner
#305259
MortenRa skrev:Hvordan betaler I når I er logget ind. Jeg har prøvet med PayPal men den falder på at det er registreret i en dansk adresse.
Jeg har købt et prepaid US ITunes ved livekort.dk, oprettet en amerikansk ITunes konto.
Af lommeregner
#305260
Ampro skrev:Kan man vælge danske undertekster hvis man bruger US Disney+ ?
Der er danske undertekster på noget, men ikke meget endnu. Der kommer nok først på alt, når det kommer til Danmark
Af katbird
#305261
Rasmus Larsen skrev:katbird: Jeg har prøvet med smartdns her tidlig morgen, men er ikke kommet igennem. Når jeg forsøger at afspille får jeg bare "oh no, something went wrong".

Har du opsat smartdns på en særlig måde? Jeg har prøvet at vælge både Netherlands og Unites States for 'Channel Group D'.
Nej,ganske efter bogen..region D sat til US og dns er sat op i ATV4, af en eller anden grund kan jeg ikke afspille 1.afsnit af The Mandalorian mere, men alt andet indhold er der ingen problemer med.
[edit] The Mandalorian virker igen på ATV4.
I have spoken :)
Senest rettet af katbird 13. nov 2019, 14:48, rettet i alt 6 gange.
Brugeravatar
Af Naiera
#305262
kamikazedk skrev: Ok, tak for oplysning. Har du også ændret i din router?
Nej, det er jo ikke nødvendigt når DNS'en ligger på de apparater hvor den skal bruges
Af DanielPT
#305263
Så ingen der kender en god måde at få Disney+ uden et apple device? :D
Brugeravatar
Af Naiera
#305266
lommeregner skrev: Jeg har købt et prepaid US ITunes ved livekort.dk, oprettet en amerikansk ITunes konto.
PC Game Supply er noget billigere.
Brugeravatar
Af Naiera
#305267
katbird skrev:... men af en eller anden grund, kan jeg ikke afspille 1. afsnit af The Mandalorian mere, men alt andet er der ingen problemer med.
Det virker fint her i Safari.
Af kamikazedk
#305268
Naiera skrev:
kamikazedk skrev: Ok, tak for oplysning. Har du også ændret i din router?
Nej, det er jo ikke nødvendigt når DNS'en ligger på de apparater hvor den skal bruges
Ok, det er bare fordi inden på smartdns står der: If you are planning to use AppleTV we recommend you to configure your router. Please find router configuration details in our How to Setup page. With router setup all your devices in the network connected to your router gets access to Smart DNS Proxy.,
og jeg har ikke kunnet det til at fungere ved alene at ændre dns'en i AppleTV.

Inden jeg ændrede den, stod der at jeg ikke havde adgang til indholdet, og efter ændringen går appen bare i stå efter jeg har åbnet den.
Af lommeregner
#305270
Naiera skrev:
lommeregner skrev: Jeg har købt et prepaid US ITunes ved livekort.dk, oprettet en amerikansk ITunes konto.
PC Game Supply er noget billigere.
Umiddelbart er det nu dyrere hos pcgamesupply, hvor prisen er $107,49 for $100 gift card og jeg har givet kr 690 på livekort ;-)
Brugeravatar
Af Naiera
#305273
OK, jeg regnede ud fra et kort på $10 :p :p :p
Brugeravatar
Af Naiera
#305274
kamikazedk skrev: Ok, det er bare fordi inden på smartdns står der: ...
og jeg har ikke kunnet det til at fungere ved alene at ændre dns'en i AppleTV.

Inden jeg ændrede den, stod der at jeg ikke havde adgang til indholdet, og efter ændringen går appen bare i stå efter jeg har åbnet den.
Så må det være fordi den service fungerer anderledes end Getflix.
Af MortenRa
#305276
Jeg er nu nået så langt at jeg kan få Disney+ til at virke på min iPad med VPN express. Normalt kan jeg ved at lade mit apple tv dele netværket fra min telefon med VPN express sat til godt se amerikanske streaming tjenester. Men i dette tilfælde registrerer Disney trods internettet at jeg ikke er i USA. Hvordan kan det lade sig gøre og nogen ideer til en løsning?
Brugeravatar
Af Naiera
#305297
Hvorfor ikke bare bruge Getflix?! Det virker, og det er langt nemmere at bruge!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8