Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lommeregner
#307779
Jeg har aldrig haft dårlig kvalitet ved brug af smartdnsproxy.
Sjovt havde opsagt mit Disney+ abonnement og ville forny det idag. Kunne købe gennem min danske iTunes og betale med dansk betalingskort.
Brugeravatar
Af Naiera
#307799
emilth skrev: 20. dec 2019, 18:27 Man kan få HD- & 4K-kvalitet ved at skifte til default DNS efter man er logget på i Disney+-appen med f.eks. Getflix's DNS (i hvert fald på Apple TV) ...

Jeg fandt fremgangsmåden hos AVForums: https://www.avforums.com/threads/disney ... t-27608058
Så skal jeg en dag spænde hjelmen og se de sidste fire afsnit af Mandalorian på denne måde :D
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#310649
Apropos The Mandalorian, så vil første sæson 1 ikke være at finde i sin helhed på Disney+ ved europæisk lancering. Det bekræfter Disney UK i dag. Afsnit vil i stedet udkomme ugentligt.

Disney UK har tilsyneladende heller ikke The Simpsons med ved lancering. Ved ikke om det samme gælder andre europæiske lande.
Brugeravatar
Af bendix
#310650
Nogle det ved om Bitraten er blevet bedre igen på HDR? Jeg droppede mit abonnement sidste år pga de udfordringer som var?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8