Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#317849
Vi ved endnu ikke noget om indholdet. Ikke engang om alle afsnit af The Mandalorian ligger klar eller om de kommer ugevis (ligesom i nogle af de andre lande, der var i efterfølgende lanceringsbølger).

Jeg regner med at Disney begynder at lave en mase ballade nu hvor vi nærmer os. Men det kommer nok til at foregå i deres tempo via massekommunikation :)
#317917
Jeg ved ikke om det har været oppe at vende men jeg. Syntes de går over stregen 🤔



(i) Abonnementsaftalen har en minimumsbindingsperiode på 6 måneder gældende fra tilmeldingsdatoen til Tjenesten Disney+ (minimumsbetaling DKK 354 for 6 måneder).
#317924
Jeg satser på, at vi får samme indhold som den Hollandske jeg har nu. Der er dog en del huller i kataloget. Vi ville se “Fortryllet” med datteren, men den var der ikke. Måtte fyre op for NAS’en.
#318085
Nu hvor vi nærmer os lanceringen har vi samlet praktisk, teknisk og anden information i en artikel. Der er bl.a. indholdslister med nuværende og kommende originalproduktioner, film mv., om end ikke hver eneste titel er bekræftet for Danmark.

Vi jagter stadig information og opdateret artiklen, såfremt der kommer noget nyt. Vi regner med, at Disney drypvis vil fortælle mere om den danske lancering.

Hvad er Disney+? Indhold, teknik & resten forklaret

Nogle af de åbne spørgsmål vedr. Mulan, The Simpsons og om 1. sæson af The Mandalorian ligger klar i sin helhed.
#318094
Jeg ved ikke, om de først åbner for sluserne i det sekund vi rammer lanceringsdato, men pt. er der virkelig mange af deres tegnefilm, som ikke har dansk sprog eller tekster, hvor der er andre der har begge dele. Hvis man skal tolke det således, at indhold uden DK-sprog (hvor det burde eksistere) ikke er med ved lancering, så får vi et meget amputeret katalog.

Blot et par eksempler: Frost 2 og Fremad har ikke dansk tale, selvom filmene jo har været vist i biograferne på dansk.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 30