Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

Helt klart skal jeg have et abonnement hos Disney+

Bliver man for gammel til klassiske tegnefilm?
Ikke jeg.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Hollandske medier skriver, at en Disney+ app er dukket op på Samsung TV med Tizen (i hvert fald fra 2017 og frem - måske også ældre). Disney havde ikke Samsung TV med på listen over kompatible enheder i sin tid, så det er en god nyhed.

Flatpanels hører i øvrigt fra en kilde, at der også arbejdes på en app til LG webOS.
Rasmus Larsen skrev:Flatpanels hører i øvrigt fra en kilde, at der også arbejdes på en app til LG webOS.
Fandt disse på anden side,

Billede

Så den er der for Nederlandene, og i bedste velgående, skal bare aktiveres for andre lande når de lancerer sig.
Så er Disney+ live i de første regioner.

Et par detaljer, som vi har noteret os:
- For første gang er de klassiske Star Wars-film i 4K Dolby Vision og Dolby Atmos. De nyere er også.
- Alle Pixar-film er i 4K Dolby Vision. Mange også med Atmos-lydspor.
- Disney+ app'en til Samsung Tizen understøtter 2016+ modeller (2015 må undvære). Samsung opdaterer som bekendt ikke Tizen-platformen på sine TV, hvorfor TV er fanget på den version, som de er lanceret med.
- Disney+ app'en til LG webOS understøtter 2016+ modeller (2014+2015 må undvære). LG opdaterer som bekendt ikke webOS-platformen på sine TV, hvorfor TV er fanget på den version, som de er lanceret med.
Frost 2 udkom som en overraskelse igår. Dog kun på engelsk. Måske de fremskynder processen med lancering i hele verden pga Corona- så der er underholdning til ungerne. Meningen var at Frost 2 skullle have premiere d 20
Torben: lagde du mærke til kvaliteten på Frost 2? Hos os er den ret dårlig og heller ikke tilgængelig i DV- det er derimod frost 1 som er i en langt bedre kvalitet for os. Jeg fatter hat af deres system.
Gammerby: Der er 3 forhindringer. 1. Oprettelse af Disney+ konto (og betaling). 2. Download af Disney+ app. 3. Omgå geoblokering på Disney+.

App'en kan downloades hvis du har en Apple ID-konto, der er sat til f.eks. USA. Har du ikke allerede, så kan der oprettes en ny. Det kan også være en fordel ift. fremtidig filmleje på amerikansk iTunes.

Her er hvordan vi fik adgang i sin tid. Sidenhen har vi fået adgang på Apple TV og streamer via smartdnsproxy i stedet for VPN: viewtopic.php?t=48756

Det kræver lidt indsats, men når man først er kommet igennem så glider det fint.