Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#319050
bbplayer skrev: 15. sep 2020, 07:29 Jeg kan ikke finde kvalitet og lyd info på div. materiale der? Det er ikke med?
Hos mig er der lidt info om billedkvalitet under titlen. For film kan man gå ned til 'Detaljer' for mere info. Det er på Apple TV, så jeg ved ikke om det er anderledes på andre enheder?

PS: Disney+ er også kommet på vores LG TV.
#319051
Appen er også kommet på mit 2017 LG OLED. Dog synes jeg, at menuerne lagger en del, så jeg kommer nok primært til at tilgå tjenesten fra mit Apple TV 4K.
#319052
Til jer med Panasonic TV, så har vi fået denne udmelding fra Pana:

"We aim to provide our customers with the best experience and with wide range of app support. HX700 is a brand new product from Panasonic so we are happy that our customers can have access to Disney+ on that model. For other Panasonic models we have been tirelessly working with our partners on the best possible app support which we keep our customers informed about. In the meantime, those who can’t have access to Disney+ via their smart TVs, Disney provides a list of supported devices and platforms on their website. We recommend that our customers find their best method in Disney Plus Help Center at https://help.disneyplus.com/."

PS: HX700 er deres første Android TV.
#319064
Jeg har ikke undertekster på de to afsnit af National Geographics jeg har set - til gengæld har jeg engelske undertekster på The Mandalorian, og jeg HAR sat min profil til “dansk” - er der andre steder jeg skal indstille ?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 30