Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#334891
Til fri afbenyttelse, eller med Premium Access?
#334908
Ligesom Elcom, så er jeg også godt tilfreds med Disney+. Alene det faktum, at de netop har tilføjet "Volcano", som er min absolutte guilty pleasure, er et kæmpe plus :)

Jeg er lidt imponeret (muligvis dårligt ordvalg) over, at Free Guy allerede lander om otte dage som en del af mit almindelige abonnement. Overvejede så sent som i går om jeg skulle en tur i biografen, men det gider jeg da godt nok ikke nu. Så ser jeg ellers også bare frem til, at Shang-Chi engang lander.

Edit: Shangi-Chi og Jungle Cruise bliver begge en del af Disney+ abonnementet den 12. november, i USA i hvert fald. Tænker samme gælder i DK.
#334915
Der er ikke en liste over lande i Disneys pressemateriale, men Disney+ Day – som de kalder den – fremgår som en global begivenhed for alle Disney+ regioner. Det er vores forståelse, at Shang-Chi og Jungle Cruise også kommer til Danmark den 12. november.

Der kommer en del mere indhold på dagen – en nyhedsartikel kommer online senere i dag.

PS: Shang-Chi vil så have haft 71 dages eksklusivitet i biografer. Det er længere end Free Guy (48 dage).
#334964
Den er god nok. Jeg så fjerde afsnit forleden på Hulu. Hvordan den følger forlægget aner jeg ikke.
#334971
J.Rath skrev: 21. sep 2021, 15:06 Mit abonnement udløb også 15/9. Jeg var lige inde og kigge, og jeg kan kun genaktivere til 790kr. årligt.
Det virker lidt tilfældigt hvem der stadig har en fordel ift. fornyelse.
Det er ikke tilfældigt, Aktive årsabonnenter – din nuværende pris på 589 kr. bliver fastholdt, hvis dit abonnement skal fornyes inden den 3. november 2021.
Hvis du afmelder dit abonnement, kan du ikke forny det til din nuværende pris.

læs mere her: https://help.disneyplus.com/csp?id=csp_ ... 8d139619a1
#334979
steadi skrev: 23. sep 2021, 23:08 “Y: The Last Man” tyder rimelig godt baseret på de tre første afsnit, der lige er landet på Disney+.
Det er lidt ærgeligt at Disney+ kun viser den i HD, når Hulu har den i 4K. Det samme er gældende for Only Murders in the Building.
#334980
elcom skrev: 24. sep 2021, 11:05
steadi skrev: 23. sep 2021, 23:08 “Y: The Last Man” tyder rimelig godt baseret på de tre første afsnit, der lige er landet på Disney+.
Det er lidt ærgeligt at Disney+ kun viser den i HD, når Hulu har den i 4K. Det samme er gældende for Only Murders in the Building.
Og begge serier ligger under “Ultra HD og HDR” på forsiden. Super underligt.
#334983
elcom skrev: 24. sep 2021, 11:05
steadi skrev: 23. sep 2021, 23:08 “Y: The Last Man” tyder rimelig godt baseret på de tre første afsnit, der lige er landet på Disney+.
Det er lidt ærgeligt at Disney+ kun viser den i HD, når Hulu har den i 4K. Det samme er gældende for Only Murders in the Building.
Jeg foretrækker god 1080p fremfor 4K, hvis det er i HDR, så er fint tilfreds :)

Min holdning er udelukkende fordi, at HDR på mit Samsung ikke giver et videre godt billede - og det er indstillet.
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 30