Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#327443
Har lige åbnet op for STAR på Disney+ app'en på mit Apple TV.

For de serier jeg har checket Solar Opposites og Big Sky har de kun ladet 2 afsnit være tilgængelige fra start. Jeg ved for begge serier at der er flere afsnit allerede ude. Så ser ud til de holder fast i den låste udrulning som med The Mandalorian. Jeg forstår simpelthen ikke den tankegang for en streaming tjeneste.
Det er måske godt nok for en helt ny serie hvor man world wide ruller det ud et afsnit af gangen. Men for serier som allerede er ude med flere afsnit i andre regioner forstår jeg ikke begrundelsen.
#327448
Det er sgu lige nærigt nok. Jeg så Solar Opposites færdig for anden gang i går aftes på Hulu :p

I øvrigt skal man have en hæklet Pupa.
Pupa_from_Solar_Opposites_01_cropped_medium2.jpg
Pupa_from_Solar_Opposites_01_cropped_medium2.jpg (237.33 KiB) Vist 2287 gange
#327450
Naiera skrev: 8. jan 2021, 17:47 Star kommer til at indeholde det der findes på Hulu i USA, som andre tjenester selvfølgelig ikke lige har rettighederne til. For eksempel kommer Modern Family nok ikke lige med det samme i Danmark, da Netflix jo har den for nuværende. Star kommer ikke til USA.

Husk på at det kun er ESPN+ der er inkluderet i det abonnement du omtaler. Det indeholder kun en mindre del af hvad ESPN sender. ESPN, ESPN2, ESPNews, ESPN3 osv. får man ikke for de $5 ESPN+ koster for sig selv.
Modern family, er faktisk kommet, på med det samme. :)
#327455
Formoder de laver ugentlige opdateringer på de serier hvor de holder afsnit tilbage. Ser heldigvis ud til at de i det mindste på ældre serier frigiver alle sæsoner fuldt.

Og en del 4K imellem på film og serier i kataloget.
#327479
Bruger Disney+ på min PS4 for første gang. Underteksterne er vanvittigt store, og jeg kan ikke ændre noget. Kan jeg ændre dem et andet sted, så det også gælder for PS-app’en? Det er jo vildt.
#327480
Er der nogen der har fået Star frem på et Apple TV med Getflix eller lignende kørende?
#327485
Med alle kanalgrupper slået fra inde i Getflix' kontrolpanel sker der stadig ikke noget. Jeg har lånt en dansk konto for at tjekke, så det er ikke dét. Der er også voksent indhold som Solar Opposites og Deadpool, med den danske konto.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 30