Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#327516
Jeg var egentlig af den opfattelse, at Disney+'s materiale var 100% deres eget, så jeg ikke ville opleve det samme som med Netflix og alle de andre tjenester, hvor materiale flytter rundt hele tiden... Men det er så alligevel ikke tilfældet?

Blev i hvert fald opmærksom på "Criminal Minds", som åbenbart reelt hører under Paramounts paraply - og som Paramount åbenbart har planer om at rykke over til Paramount+, når den lancerer.
#327519
Torben Rasmussen skrev: 25. feb 2021, 08:51 Men det er vel Star-indhold, som er drevet af Fox-opkøbet. CBS ejer Criminal Minds (Paramount driver dog den nye sæson, så vidt jeg kan se) og CBS var 50% Fox-ejet.
Ahh, glæden ved streaming-krigen. Endelig er det nødvendigt at vide hvilke selskaber der ejer/har ejet hinanden :D

Ud fra Paramounts egen beskrivelse af "Criminal Minds", så kan jeg godt blive i tvivl om det kun er den nye sæson eller alle tidligere sæsoner, som lander på den nye tjeneste.
#327854
Jeg håber at Getflix snart får lavet en knap så man kan slukke for Disney+, så man ikke skal pille DNS'en fra på Apple TV for at få adgang til Star-indholdet, nu hvor Homeland er dukket op :)
#327856
Getflix og SmartDNSProxy er samme firma ;)

Selvom man slår alt fra dukker Star stadig ikke op. Jeg snakkede med Getflix' kundeservice, og der skal laves en separat knap.
#327858
Jeg har købt en Fire tv 4K, så jeg med smartdnsproxy har den amerikanske Disney+ på mit Apple TV og den danske del af Disney + inkl Star på mit Fire TV 4K. Det er en super kombination, fordi visse Disney+ film som Soul mm jo netop har bedre lyd (atmos) på den amerikanske del. Mit Fire Tv 4K udsender i både Dolby Atmos og Dolby Vision.
#327860
Det var også en måde man kunne klare det. Jeg har ikke selv prøvet FireTV - har den samme muligheder for match framerate, som ATV? Alternativet skulle jo være, at man bare brugte Disney+ app'en på TV'et.
#327863
FireTV er noget værre lort.
#327865
Fire tv har også mulighed for match framerate. Disney+ appen på mit tv kan desværre ikke give mig Dolby Atmos, så derfor har jeg valgt denne løsning, selvom den selvfølgelig ikke er den billigste. Men det fungerer super. Har selv haft bøvlet med Apple tv, Disney+ og Smartdnsproxy. For at få Star delen måtte jeg hver gang sætte dns til auto men så kunne jeg ikke se HBO MAX og HULU, som jeg abonnerer på og ser en del.
Jeg bruger så kun Fire Tv til den danske Disney, da den uden problemer kan installeres uden at man skal til at lave en masse (grundet den ikke er i Danmark officielt)
#327924
Det er sgu lækkert nok endelig at komme i gang med sæson otte af Homeland. Disney+ er ikke så skidt et alternativ til den ikke-eksisterende Blu-ray-udgivelse. Jeg skal tidligst bruge Hulu igen tirsdag aften, så det er ikke såen at jeg skal sætte DNS'en på igen lige med det samme ;)
Senest rettet af Naiera 8. mar 2021, 01:42, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 30