Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#336838
Naiera skrev: 18. nov 2021, 18:25 Og Kaitlyn Dever.

Jeg skal se sidste afsnit i aften :s
Helt enig - jeg kunne bare ikke huske hendes navn :((

Det er lige før, at jeg vil prøve at overtale mine forældre til at se den. Og det siger ikke så lidt, når det hverken er fra DR eller en krimi!
#339017
"The Last Duel" lander på Disney+ om 9 dage, men jeg har studset lidt over den medfølgende tekst "På grund af eksisterende aftaler vil denne titel være tilgængelig fra den 19. januar 2022."

Ved "Eternals" står der bare "kommer 12. januar".

Kan det være fordi, at The last Duel er 20th Century, mens Eternals er ren Disney?
#345620
f hvor er det klamt!

bruger man så meget som få sek. af Disney's indhold så bliver man mødt med bål og brand og 'UUUU og AAAHHH MUH COPYRIGHT!!!'

her er hvad Mike Tyson har at sige til 'Mike' (det er helt underordnet at det er Hulu som har produceret denne serie - det er Disney+ som viser den...)

#346501
Eneste problem her er opstået efter jeg opgraderede til 4K; strømmen starter og der skiftes frekvens/rækkevidde, men man skal trykke play/pause før den rent faktisk afspilles. Det er med et ATV 4K fra sidste år.
#346506
Vi havde også problemer her den anden dag, hvor den frøs hele tiden, men der var tilsyneladende kommet en opdatering som ikke var blevet installeret, og efter opdateringen har det kørt fint. Håber det fortsætter :)
#353070
Disney har lige annonceret en 27% stigning i prisen på Disney+ i USA, hvis det er udgaven uden reklamer. Fra 10,99$ til 13,99$. Av. (og har samtidig mistet 10 millioner abonnenter, av!)

Hvis den stigning bare tilnærmelsesvis slår igennem i Danmark, så er jeg ikke sikker på, at vi fortsat er abonnenter. Jeg forestiller mig dog, at vi snart ser en stigning til 99 kr. pr. måned - hvad tænker I andre?
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30