Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Apple TV+ ?

#344322
Trying, Loot, Foundation.
#344325
Nå ja, Tehran er dælme os' go'.
#350166
Så kompetente som Apple normalt er, så synes jeg det er sjovt, at der er bøvl med lydsporene på deres serier, på deres egen streaming-dims. Da jeg så Teheran så jeg et afsnit eller to på engelsk, før det gik op for mig, at man sgu da skulle vælge Farsi, for at få serien på alle de forskellige rigtige sprog. Da jeg så første afsnit af Liaison i nat, startede den med en trailer for Extrapolations med fransk dub. Dette åbenbart fordi, at seriens originalsprog er angivet til fransk (selvom de, i hvert fald i første afsnit, snakker mere arabisk og engelsk).

Ikke noget kæmpestort problem, og mine indstillinger kan godt have været anderledes da jeg i sin tid startede på Teheran, men stadig et lidt underligt "problem".

I øvrigt er det mega irriterende, når man på en streaming-tjeneste man allerede har abonnement på, bliver indlagt til at se trailers for deres andre film og serier. Stop det, HBO Max, Prime og Apple+ ::l
#350214
Fruen købte ny telefon, så nu har vi Apple TV+ igen, og mens jeg stadig ikke synes der er nok indhold til at have abonnement hele året, så er jeg fortsat imponeret over hvor høj kvalitet, som Apple holder med deres materiale. Velspillet, vellavet og (oftest) interessante historier.

Der er selvfølgelig også den mulighed, at jeg bare har formået at vælge alt det rigtige, men jeg synes, at niveauet er enormt højt sammenlignet med mange andre tjenester.
#350215
Niveauet ér helt sikkert højere end de andre tjenester.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9