Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wiso
#282132
Jeg har til min meget store overraskelse erfaret der på den amerikanske udgave af Netflix er intet mindre end 146 italienske film! På den danske (eller er det europæiske?) er der højest 10!
https://languagelearningwithnetflix.com ... n&country=

Jeg er virkelig sur over at opdage jeg betaler for en discount udgave.
Er interesseret i italiensk film, fordi jeg i 3½ år har lært italiensk.

Er der nogen måde hvorpå man kan få adgang til det amerikanske indhold via sit tv (gider ikke se film på computer, er for småt)?


(Sony KD-49XE9005)
Af Axlon
#282133
På den Danske Netflix er der 45 titler på dansk, mens der kun er 2 på den amerikanske, og der er 92 titler på engelsk på den danske, mens der kun er 75 på den amerikanske., i følge den side du linker til.
Utroligt at amerikanerene gider betale for sådan en discount udgave :-)

Det kommer jo helt an på hvilke rettigheder Netflix har kunne/ville købe.
Hvis de skulle have rettigheder til alle lande til alt hvad de har, så ville de nok ikke have særligt meget.
Af wiso
#282134
Axlon skrev:På den Danske Netflix er der 45 titler på dansk, mens der kun er 2 på den amerikanske, og der er 92 titler på engelsk på den danske, mens der kun er 75 på den amerikanske., i følge den side du linker til.
Utroligt at amerikanerene gider betale for sådan en discount udgave :-)

Det kommer jo helt an på hvilke rettigheder Netflix har kunne/ville købe.
Hvis de skulle have rettigheder til alle lande til alt hvad de har, så ville de nok ikke have særligt meget.
Det kan jeg ikke rigtig bruge til noget.
#282135
wiso skrev:
Axlon skrev:På den Danske Netflix er der 45 titler på dansk, mens der kun er 2 på den amerikanske, og der er 92 titler på engelsk på den danske, mens der kun er 75 på den amerikanske., i følge den side du linker til.
Utroligt at amerikanerene gider betale for sådan en discount udgave :-)

Det kommer jo helt an på hvilke rettigheder Netflix har kunne/ville købe.
Hvis de skulle have rettigheder til alle lande til alt hvad de har, så ville de nok ikke have særligt meget.
Det kan jeg ikke rigtig bruge til noget.
Så forstår du ikke hvad der skrives, logikken siger vel dig, at når man ikke har rettighederne , så må man ikke vise dem. Så når du forsøger at omgås disse regler, så søger du ikke en løsning som følger Netflix retningslinjer, det forstår du godt, ik?
Af Axlon
#282142
[/quote]
Det kan jeg ikke rigtig bruge til noget.[/quote]
Det beklager jeg.
Løsningen er jo lige til.
Du flytter blot over til fjolset og hans venner, så for du din luksus udgave af Netflix :D
#282145
Kig på noget vpn så du kan skifte land og indhold på Netflix, og når du er igang så tegn dit abonnement i et billigere land en Danmark så kan du spare udgiften til vpn :-)
#282157
VPN er slet ikke nødvendigt. Getflix understøtter US Netflix, også på Apple tv.
#282160
Ja, det kan også være svært at finde en VPN der i det hele taget virker. Men DNS-halløj fra Getflix gør.
#282165
Jeg har getflix men det lukkede Netflix også på et tidspunkt og da jeg prøvede igen for nogle måneder siden der kunne jeg stadig ikke.

Har de fået det op at køre igen?
#282167
Getflix virker ikke på AndroidTV, så det er et no-go, og de skriver også det ikke virker på AppleTV boks derinde. Kører fint på Android telefon og på pc'n men det er måske ikke nok.
#282172
sokken skrev:Jeg har getflix men det lukkede Netflix også på et tidspunkt og da jeg prøvede igen for nogle måneder siden der kunne jeg stadig ikke.

Har de fået det op at køre igen?
Jeg har brugt det meget i løbet af i år. Det virker for det meste, men ikke altid. Lige nu synes der ikke at være hul igennem, men det ser nok anderledes ud i morgen.
#282173
bbplayer skrev:Getflix virker ikke på AndroidTV, så det er et no-go, og de skriver også det ikke virker på AppleTV boks derinde. Kører fint på Android telefon og på pc'n men det er måske ikke nok.
De skriver at det netop virker på ALL DEVICES hvis man er betalende kunde.