Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Thansen96
#280998
Hej,

Har købt Strive for 1 år (mener det car 499,- kr) - Er dog enig i de fleste af anmeldelserne. Kører dog pt. Kun programmet på min macbook pro og ikke på TV, så kan ikke udtale mig om tv-aspektet.
Men på min computer kører det dog også blandet. Det lagger til tider og er til tider også 10-30 sekunder bagud. Kvaliteten af streamet er også meget svingende da det oftest er fin kvalitet og indimellem bliver mere grynet, men om dette skyldes mit net eller andet ved jeg dog ikke.

Men overordnet set er jeg heller ikke tilfreds, på trods af jeg synes prisen er okay. Men vil mene at man nærmest kan finde lige så gode ulovlige streams ved at tage en omgang på google og reddit.

Mvh
Af LBC
#281009
MadMartigan1978 skrev:Kan I ikke streame La Liga og Serie A gratis, fra bet365?
På betting sider kan du jo ikke gøre billedet stort nok, så det er til at følge med i.

Og et andet endnu større problem. Betting siders betting del, er stort set altid 5-10 sekunder foran deres billeder, så hvis man eksempelvis ser fodbold, ved man at der bliver scoret i kraft at oddsene (odds lukker evt.) inden du ser det på billederne. Ødelægger fuldstændig spændingen i en kamp.

Så denne metode er ikke optimal på nogen måde.
Af kena
#281326
Strive startede dårligt ud, men blev efterhånden rimeligt på smartphone eller iPad. Man kunne dog glemme alt om at få det op på tv i en acceptabel kvalitet. Nu her under el classico rammes bunden dog. Det lagger, hakker og der er deciderede udfald. Øv....
Af 1gadget
#281335
Strive er et elendigt ikke-færdigudviklet produkt og er ikke pengene værd !:( De nuværende brugere burde have penge for at teste Strive's streamingtjeneste.
Det var meningen at nogle venner og jeg skulle se El Classico på en sportsbar, men vi gik hjem efter 1. halvleg i frustration over denne elendige streamingtjeneste.

I 1. halvleg gik man minimum glip af ca. 15 min pga. udfald og crash. Straffesparksmålet til 2-0 hørte man fra kommentatorerne mens billedet var frosset. Der var på intet tidspunkt, hvor der ikke var en grøn cirkel (buffer loading) på skærmen, det er sgu pinligt.

Jeg har læst meget dårligt om Strive og det her bekræfter det desværre.

På vej hjem smuttede vi forbi en anden sportsbar, for at se om det samme var tilfældet der. Og det var det desværre :((