Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#281222
Jeg er på linie med dig JHN i mange tilfælde, jeg er også glad ved Marvel og DC Comics univers, har læst mange af tegneserierne i min barndom, og ser stadig meget af det. Og der er virkelig vekslende held med serier og film efter min mening.
Af det nyeste er en serie som Iron Fist helt væk, hovedpersonen minder eller ligner på ingen måde tegneserien, hvis de så bare havde ramt noget andet, men det har de slet ikke. Dårlig serie synes jeg. Arrow er et andet dårligt eksempel.

Punisher er en serie der sidder lige i skabet, den fanger tegneserien fantastisk, stemningen rammer godt, hovedpersonen har nuancerne på plads. Den er rigtig vellykket.
Andre der har ramt plet for mig er de gamle X-Men, de er fantastiske, Batmand med Christian Bale er jeg også glad ved. Avengers er ok, men fanger mig dog ikke som ovennævnte. Ironman er fin, de skal dog ikke lave flere af dem nu.
Skal lige nævne Deadpool som jeg lige har set 2éren af, jeg er voldsom underholdt af dem begge, virkelig go komik, lige efter min smag.
#281345
Jeg kan se at der også er en lille ændring på login skærmen på netflix nu. Hvor vi nok alle har været meget vandt til den sorte baggrund og ens forskellige profiler. Så har Netflix nu et halloween tema der som baggrund, så man ikke ser den kedelige sorte login skærm. Det er egentlig fint, kunne være sjovt hvis man selv kunne vælge baggrund :)
#281440
Hej Grandahl og Simon95.

Det lyder spænde det som I skriver med dels Punisher og Daredevil. Hvis Iron Fist ikke ligner Iron Fist i tegneserien er jeg ikke intereseret i den. Jeg kan huske at jeg som meget lille dreng havde lavet mig selv en Iron Fist maske /tørklæde og stod ude og kiggede mig i spejlet. Hihi.

Spørgsmålet om om man må lave om på superheltes dragter er en spændende problemstilling. Så vidt som jeg ved var Daredevil ikke kun råd i starten. Jeg tror, at han også var gul. Se link . Men jeg er vokset op med at han er helt rød, Så jeg synes, at han skal være helt rød. Andre er vokset op med at han kan være rød og lidt sort og synes derfor at han skal være rød og sort.

Jeg er vokset op med at Batman var grå og havde blå kappe og blå maske. Så jeg blev skugffet da jeg så Batman helt i sort i MIchael Keaton filmene. Og jeg er vokset op med at mindst 3 personer har lys hud i tegneserierne, mens de er negre i filmene. Jeg har ikke noget mod negre, men man bør ikke lave om på hudfarverne når man går fra tegneserie til film.

Første gang jeg så Wolverine var i Edderkoppen / Spiderman bladene fra 1978. Der var han i blå og gul dragt. Siden har jeg set ham i en flot brun dragt. Selvom han ikke har gul og blå dragt på i filmene, synes jeg at han ser utrolig sej ud i filmene.

Jeg har selv opfundet ca. 100 superhelte og superskurke og 50 andre figurer., som jeg skal have lagt ud på internettet på et tidspunkt.
https://www.google.dk/search?biw=1097&b ... rjL00O0nsM: