Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MartinPN
#296707
Kan ikke passe det kan blive ved med at gå for dem. De lever vel af deres indhold og at folk ser det. Lige netop det afsnit af game of trones., Som sikkert har været det dyreste afsnit indtil nu, udstiller det Jo i sådan en grad, at selv "hr. og fru Jensen" jo kan se det er til væk.
Af PPB92
#296708
Har simpelthen droppet at se det nyeste GoT afsnit på HBO Nordic app, det er fandme så ringe kvalitet. Alle mørke scener ligner 360p der er dårligt komprimeret. Er det et betydeligt løft, hvis man tilfældigvis støtte på en 1080i udgave i brevsprækken?
Af katbird
#296712
PPB92 skrev:Har simpelthen droppet at se det nyeste GoT afsnit på HBO Nordic app, det er fandme så ringe kvalitet. Alle mørke scener ligner 360p der er dårligt komprimeret. Er det et betydeligt løft, hvis man tilfældigvis støtte på en 1080i udgave i brevsprækken?
Der har åbentbart været mange der klagede over sidste afsnit pga de mørke scener...
https://www.theverge.com/2019/4/29/1852 ... s-darkness
Af lunddal
#296734
Det ser ud til at HBO alle steder generelt kører med lave bitrater. I USA er det også under 5 Mbps.
Af katbird
#296736
lunddal skrev:Det ser ud til at HBO alle steder generelt kører med lave bitrater. I USA er det også under 5 Mbps.
Men sjovt nok..hvis man har HBO via tilkøb fra Amazon Prime i USA ,bliver GoT streamet med 10Mbps,jævnfør artiklen fra The Verge.
I’ve seen reports that Amazon, which sells HBO service for $15 per month through Prime Video, tends to stream Game of Thrones at around 10Mbps..”
Brugeravatar
Af KristofferA
#296782
Rasmus Larsen skrev:Apples TV app har nu fået HBO-integration i USA. Jeg har en amerikansk iTunes, så jeg påtænker at tjekke streamingkvaliteten senere på ugen. De har så vidt jeg kan se en gratis prøveperiode.
Fedt!
Af bukkehave
#296802
Er der nogen der ved om kvaliteten er forskellig på hbo nordic mellem LGs app og apple tv 4k? Jeg har et LG b8 oled, hvis denne information har betydning.
Af htd
#296935
Jeg har endeligt fået oprettet tysk itunes for at se game of thrones i morgen, men tilsyneladende er der kun tysk tale. Er det også jeres oplevelse eller overser jeg et trick?
Af kjelds
#297856
Er det muligt at anvende et tool ala Xcode til Chromecast Ultra for at se, hvilke bitrater man opnår her?
Af dieseldk
#297902
Måling på netflix i dag, synes ikke der har været opdateringer efter de har hævet lyd kvalitet
Altered carbon DV+Atmos
Altered carbon DV+Atmos
DV+atmos.png (893.02 KiB) Vist 3810 gange
Thor Ragnarok HD+5.1
Thor Ragnarok HD+5.1
HD+5.1.png (871.83 KiB) Vist 3810 gange
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#297931
kjelds skrev:Er det muligt at anvende et tool ala Xcode til Chromecast Ultra for at se, hvilke bitrater man opnår her?
Vi har søgt efter en løsning til Chromecast flere gange, men desværre uden held. Hvis nogen kender en metode, så er vi også meget interesserede.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 47