Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af CSP
#296053
HBO Nordic ligner stadig lort!, alt for ringe til GOT!

Nogen der ved om Cmore igen i år har rettigheder til serien?
Af Brixen
#296071
CSP skrev:HBO Nordic ligner stadig lort!, alt for ringe til GOT!

Nogen der ved om Cmore igen i år har rettigheder til serien?
Det gør de - Premiere i dag på 8. sæson efter deres hjemmeside.
Brugeravatar
Af KristofferA
#296073
Men ser det bedre ud her? Lyden er i hvert fald lavere bitrate og billedet er lidt højere, men ser det meget bedre ud?
Brugeravatar
Af Naiera
#296095
KristofferA skrev:Men ser det bedre ud her? Lyden er i hvert fald lavere bitrate og billedet er lidt højere, men ser det meget bedre ud?
Mon ikke man skal snige sig adgang til HBO Now, hvis man skal have noget streaming der rigtig dur?

Game of Thrones er, i mine øjne, for vigtigt til at se på streaming. Der skal Blu-ray til.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#296104
Kvaliteten på HBO ser bestemt ikke bedre ud end hidtil... tror jeg prøver at gense den på Cmore.
Af CSP
#296105
Det er simpelthen en pinlig kvalitet anno 2019! Opgav HBO Nordic - Cmore er bedre, men stadig ikke i den kvalitet serien fortjener. Så har lige set den med en bitrate på 15 mbit og 5.1 lyd og det var en kæmpe forbedring i forhold til hvad de danske tjenester kan diske op med!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#296113
Jeg havde i en kort overgang adgang til HBO Now. Jeg husker kvaliteten som bedre end HBO Nordic, men ikke særligt imponerende. Jeg bemærker på twitter, at amerikanerne også brokker sig over streamingkvaliteten på GoT, så jeg ved ikke om der er noget at hente.

HBO Now har vist stadig en gratis prøveperiode. Det samme har DNS-tjenester såsom SmartDNS.
Af Brixen
#296125
GOT på HBO nordic:
1920 x 1080 SDR
Avg. bitrate video 3.47 Mbps, audio 384,12 kbps

Min receiver siger lyden er Dolby Digital 3/2 (jeg har ingen sub).
Bitrate HBO GOT s. 8
Bitrate HBO GOT s. 8
HBO_GOT.png (722.5 KiB) Vist 2528 gange
Billede
Brugeravatar
Af Naiera
#296135
Fårk, noget hø.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#296137
Ja, det ser ikke specielt godt ud.

Jeg er ikke sikker på, at der er nogen "lovlig" vej, at få 15 mbit/s kvalitet og 5.1 lyd på GoT herhjemme?
Brugeravatar
Af Naiera
#296140
Absolut ikke.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 47